Winter Resort Simulator 2 یک شبیه سازی واقعی و معتبر از یک پیست اسکی با تمام امکانات فنی و وسایل نقلیه هیجان انگیز آن است. زندگی روزمره متنوع مدیر پیست اسکی را تجربه کنید! تندترین شیب ها را با اتومبیل های برفی Snowcat دارای لایسنس آماده کنید و انواع مختلف تله کابین را راه اندازی کنید. کسب درآمد کنید و در امکانات جدید سرمایه گذاری کنید تا پیست اسکی خود را به بهترین شکل بسازید!

به لطف حالت چند نفره جدید، سرانجام می توانید دوستان خود را دعوت کنید و با هم از بازی لذت ببرید! کار را تقسیم کنید و تله کابین را راه اندازی کنید، شیب ها را آماده کنید و توپ های برفی را کنترل کنید. یا فقط به وسایل نقلیه دوستان خود روی صندلی مسافر بپیوندید و گلوله برفی پرتاب کنید!

دوستان خود را به نقشه خود دعوت کنید و پیست را با هم در حالت چند نفره اداره کنید. شخصیت و وسایل نقلیه خود را به گونه ای سفارشی کنید که در تم کلی پیست اسکی شما مناسب تر شوند! برای تکمیل همه چیز، عملکرد کلی بازی بهبود یافته است. سیستم برفی پیشرفته‌تر و واقعی‌تر و کنترل‌های بهبود یافته خودرو، تجربه بازی را حتی هیجان‌انگیزتر از قبل می‌کند.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل