Pool live pro: 8-ball and 9-ball نام بازی آنلاین بسیار حرفه ای و جذاب اندرویدی است که هزاران نفر در دنیا با پرداخت پول آن را بازی میکنند ولی امروز در دانلود کده این بازی رو به طور رایگان براتون آماده ی دانلود کردیم.

در این بازی میتوانید با حریف های مختلف از  سراسر دنیا که دارای سطوح مختلفی از مهارت در این بازی هستند بیلیارد بازی کنید. زاویه صربه و قدرت آن را تعیین کنید ، حرکت توپ ها را پیش بینی کنید و به بازیکنی حرفه ای در دنیای بیلیارد تبدیل شوید .

میتوانید با دوستان خود بازی کنید ، یا با افراد مختلف به طور تصادفی در level های مختلف ! برای هر پیروزی جایزه بدست آورید و رتبه خود را در رنکینگ بازی بهبود بخشید. به تورنومنت ها ملحق شوید و هیجان رقابت با بازیکنان حرفه ای دیگر را تجربه کنید.

همچنین این بازی دارای انواع بازی های بیلیارد است که در هر کدام که مایل اید میتوانید بازی کنید. توجه داشته باشید که برای اجرای این بازی احتیاج به اینترنت و اندروید 4.0.3 و یا بالاتر دارید.

 

بازی بیلیارد اندروید

 

 

تصاویر محیط بازی :

 

بازی بیلیارد اندروید

 

بازی بیلیارد اندروید

 

بازی بیلیارد اندروید

 

بازی بیلیارد اندروید

 

بازی بیلیارد اندروید

 

 

 

hajm حجم : 65 مگابایت
password پسورد فایل فشرده : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

 

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود