Wise Care 365 Pro بهترین راه حل برای ارتقای عملکرد سیستم شماست. این نرم افزار تنها یک بهینه ساز ساده نیست ، بلکه آپشن ها و امکانات زیادی را برای شما به ارمغان می آورد و میتوانید هر نقصی در ویندوز خود را برطرف کنید. با این برنامه دیگر هرگز احساس کندی در کار با سیستم خود نخواهید کرد.

برای دانلود و مشاهده ویژگی های برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

wise care 365 دانلود

 

 

ویژگی های نرم افزار :

 – پاک کننده ای کاربری : این نرم افزار یکی از مجهز ترین برنامه های پاک کننده فایل های غیر ضروری از ویندوز است. شما میتوانید با یک کلیک رجیستری های بدون استفاده ، فایل های اضافی هارد ، دانلود هیستوری ، حافظه مرورگر ، shortcuts های تکراری ، cache های مرورگر ، کوکی های اضافی و …. را حذف کنید و بدین ترتیب فضای بسیار زیادی را در هارد خود مهیا کنید !

 – سریع ترین برنامه بهینه سازی دنیا : این نرم افزار به جدیدترین تکنولوژی برای بهینه سازی سیستم مجهز است. به طور خودکار میتواند نقص های هارد را برطرف کند ، defrags disks ها را سالم سازی کند و مشکلات رجیستری ویندوز را حل کند. همچنین استارت آپ ویندوز هم با این برنامه قابل بهینه سازی است.

 – حفاظت از حریم شخصی شما Wise Care 365 از سیستم شما در برابر نفوذ کنندگان و کسانی که قصد دزدی اطلاعات دارند محافظت میکند . این برنامه پس از هر گونه اطلاعاتی که شما در سایت های مختلف وارد میکنید آن ها را از حافظه مرورگر پاک میکند پس شما میتوانید با خیالی راحت در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و کار های مهم خود را انجام دهید.

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار (برای مشاهده عکس ها در اندازه کامل روی آن ها کلیک کنید) :

 

نرم افزار بهینه سازی Wise Care 365

دانلود Wise Care 365

نرم افزار Wise Care 365


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345