Folder Lock مدت زیادیست که حرف اول رو در زمینه قفل کردن فایل های ویندوز میزنه . اگه عکس یا فیلم یا هر گونه فایل و اطلاعات دیگه ای تو سیستمتون دارید که میخواید مخفی بمونه و از دسترس دیگران خارج باشه این برنامه رو به شما پیشنهاد میکنیم.

متاسفانه هر چقدر هم که سعی کنید در سیستم از فایل هاتون محافظت کنید یا مخفیشون کنید همیشه راهی هست که بشه پیداشون کرد ! فقط کافیه یه نفر وقت و دانش لازم رو داشته باشه . ولی با نصب Folder Lock میتونید مطمئن باشید که هیچ راهی برای دسترسی به فایل هاتون برای کسی به جز خود شما وجود نداره . به طوری که سازندگان برنامه ادعا میکنند این نرم افزار برترین نرم افزار امنیتی برای قفل کردن فایل هاست.

 

دانلود folder lock

 

 

از برترین ویژگی های نسخه جدید Folder Lock اینه که این برنامه میاد یه نسخه از فایل هاتون رو در یک فضای آنلاین ذخیره میکنه و اینطوری هر اتفاقی هم که برای فایل هاتون بیفته بازم یه کپی از فایل هاتون رو دارید !

همچنین این نرم افزار یه قفل پرتابل (قابل حمل) هم برای USB ، CD و DVD هاتون ارائه میده که خیالتون از فایل های توی فلش و سی دی تون هم راحت باشه.

این برنامه قابل اجرا در تمامی ویندوز ها و نسخه 32 بیتی و 64 بیتی هست.

 

 

hajm  حجم : 9.6 مگابایت
password  پسورد فایل فشرده : www.downloadkade.com

download  دانلود با لینک مستقیم

home  منبع : دانلود کده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار (برای مشاهده عکس ها در اندازه کامل روی آن ها کلیک کنید) :

 

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود