Ashes of War یک بازی با سبک استراتژی و جنگی زیبا است . شما نیاز به ساخت قلعه خود و تبدیل آن به عنوان قوی ترین ارتش برای محافظت از آن دارید ، آموزش سربازان با مهارت های مختلف جهت مبارزه با دشمنان . 

مواد غذایی را در خاک خود تنظیم کنید و با آموزش دادن واحدهای خود سرزمین دشمنان را فتح و بر آنان غلبه کنید ؛ برای این کار شما می توانید از استراتژی های مختلفی استفاده کنید .

در بازی خاکسترهای جنگ متحدان و دشمنان شما از هر گوشه ای از دنیا هستند و از شما استقبال می کنند . شما باید در کنار کمک به متحدان خود به غارت اموال دشمنان بپردازید تا از جنگ جان سالم بدر ببرید .

 

دانلود بازی Ashes of War

 

ویژگی های بازی Ashes of War :

شخصیت هایی زیبا در جنگ سخت 

همه ی شخصیت ها منحصر و زیبا هستند حتی هیولا و شخصیت های انیمیشنی ، مهارت ها و جادوها در این بازی با سبکی زیبا وجود دارد که شما حتی در انیمیشن های حرفه ای نیز نمی توانید آن را پیدا کنید برای همین شما نمی توانید در مقابل وسوسه ی رهبری این سربازان مقاومت از خود نشان دهید ؛ با سلاح هایی زیبا و مهارت های لازم جهت مبارزه 

 

نبرد سلطنتی با تکنولوژی بالا 

قلعه ی خود را از یک متر مربع بسازید ، ساخت سربازخانه ، انبار ، بنگاه های تجاری ، موسسات تحقیقاتی و … شما در این بازی نیاز به توانایی تحقیق درباره ی تکنولوژی های جدید دارید تا ارتش قدرتمند خود را در جنگ به پیروزی برسانید ، مبارزه همراه با سربازان خود ، افزایش قدرت حمله با تکنولوژی های بالا و غلبه بر دشمنان خود .

 

بازیکنان دنیا روی سرورهای جهانی 

دهها هزار نفر از بازیکنان هر روز به این نبرد می پیوندند ، شما نیاز دارید تا همه ی هم سنگران خود را متحد کنید و برای ساخت یک ارتش قدرتمند تلاش کنید ، این جنگ بین ائتلاف ها و جنگی جهانی بین ملت هاست هرگز حریفان خود را دست کم نگیرید .

 

 

تصاویری از محیط بازی (برای مشاهده عکس ها در اندازه کامل روی آن ها کلیک کنید) :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345