“Cooking Fever” عنوانی جذاب ، سرگرم کننده و فوق العاده پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های آرکید و مرحله ای بوده و توسط استودیو بازی سازی Nordcurrent ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید با برخورداری از گرافیک جذاب و سه بعدی و پر از جزئیات و جلوه های زیبای بصری به علاوه گیم پلی عامه پسند و سرگرم کننده توانسته است صد ها هزار کاربر را از سراسر جهان مجذوب خود کرده و تجربه ی فراموش نشدنی ای برای ایشان در دیوایس های اندورید به ارمغان آورده است. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده 4.4 از سوی بیش از 800.000 کاربر از سراسر کره خاکی شده است.

Cooking Fever android game

شما در بازی Cooking Fever باید به طبخ انواع وعده های غذایی و دسر های گوناگون که متعلق به کشور های مختلف جهان هستند پرداخته و در حال و هوای بسیار اعتیاد آور و پر جاذبه ی بازی ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان سرگرم شوید. بیش از 12 لوکیشن گوناگون برای فعالیت آشپزی در بازی قابل دسترسی است که از فست فود ها گرفته تا رستوران های شرقی را شامل می شود. شما با استفاده از این بازی قادر هستید مهارت آشپزی خود را با استفاده از تکنیک ها و فنون ویژه ی آشپزی به چالش کشیده و با بهره گیری از سفارشی سازی های فوق العاده متنوع بازی ، غذا های خوشمزه ی بسیاری بپزید.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345


1 نظر ارسال شده
  1. آرمین گفت:

    ممنون خوب بود