Criminal Case این بازی به گونه ای است که شمات باید در ان اشیا پنهان را پیدا کنید.آیا برای حل پرونده های قتل اماده اید؟ همین حالا این نرم افزار را دانلود کنید و کشف کنید که چه کسی Rosa Wolf را کشته است؟ به نیرو های پلیس Grimsborough برای حل یک سری از پرونده های قتل ویافتن اشیا پنهان در این بازی ماجراجویی بپیوندید.صحنه های جرم را برای یافتن سرنخ هایی بازرسی کنید. مظنون ها را برای بازجویی و تجزیه و تحلیل شواهد بیاوردید تا بتوانید قاتل واقعی را شناسایی کنید.برای اثبات مهارت های کارآگاهی خود آماده اید؟

– صحنه های جرم را که در شهر های وحشتناک و فاسد است را بررسی کنید.

– با دوستان خود بازی کنید تا تبدیل به بهترین کاراآگاه شوید.

– برای پیدا کردن شواهد،سرنخ ها را بررسی کنید و نمونه ها را تجزیه و تحلیل کنید.

– شاهدان و مظنونان را بازجویی کنید.

– قاتل را به دادگاه بیاورید.

– لطفا توجه کنید:این بازی یک بازی کاملا رایگان است، با این حال بعضی از آیتم های بازی را میتوانید به صورت واقعی خریداری کنید. اگر نمی خواهید از این امکانات استفاده کنید می توانید خرید های درون برنامه ای را در تنظیمات دستگاه خود غیر فعال کنید.

– شرایط و سیاست های حفظ حریم خصوصی این بازی به گونه ای است که شما باید حتما 13 سال داشته باشید تا بتوانید بازی پرونده های جنایی را دانلود کنید.

منبع: دانلود Criminal Case بازی پرونده های جنایی اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345