Grand Prix Story 2
خود را برای یک بازی مسابقه تیمی شبیه سازی شده آماده کنید و مدیریت یک تیم مسابقه را برعهده بگیرید.بنشیسنید و رکورد سرعت خودروهای خود را مشاهده کنید.
هرکدام از ماشین ها را که می خواهید انتخاب کنید و ماشین عالی خود را طراحی کنید.مکانیک ها را آموزش دهید تا از تمام نیروهای بالقوه استفاده کنند و سریع ترین خودرو را بسازند.آموزش رانندگان خود را فراموش نکنید.
آنها باید همانند ماشین هایی که می رانند عالی باشند.
هر دوره ویژگی های خاص خود را دارد.شما نمی توانید با یک ماشین در همه مسابقات پیروز باشید.ماشین خود را با استفاده از قطعاتی که برای مسیرهای خاصی مناسب است سفارشی کنیدو به این ترتیب شما قادر خواهید بود درهمه مسابقات وارد شوید.علاوه بر آن شما می توانید خودرو و قطعات آن را ارتقا دهید.
همچنین یک نوع خاصی از سوخت وجود دارد که شما می توانید برای افزایش سرعت فوق العاده خود از آن استفاده کنید.لحظه های خوب و مناسب را انتخاب کنید و از مشاهده رقبای خود در آینه که هر لحظه کوچکتر و کوچکتر می شوند لذت ببرید.

 

Grand Prix Story 2 android game

از بهترین نیروها استفاده کنید و شهرتی عالی را در دنیای مسابقات کسب کنید.
تمام پیشرفت ها ی این بازی در دستگاه شما ذخیره می شود. پس از حذف یا نصب مجدد برنامه، داده های ذخیره شده را نمی توان بازسازی کرد.
برای مشاهده تمام بازی های ما “Kairosoft” را جستجو کنید و یا اینکه ما را در http://kaipa.jp مشاهده کنید.توجه کنید که هردوبازی های رایگان و نیز بازی هایی را که می توانید بخرید را مشاهده کنید.
برای کسب اخبار و اطلاعات درباره Kairosoft می توانید kairokun2010را در توییتر دنبال کنید.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345