Survival Game: Lost Island
شما در یک جزیره گمشده تنها هستید و باید زنده بمانید.درختان را بشکنید،منابع مختلفی را پیدا کنید و نیز آیتم های مختلفی را بسازید.شما باید کارهایی انجام دهید که بتوانید شب را زنده بمانید.این بازی یک ماجراجویی شگفت انگیز در جزیره است.شما باید مراقب حمله حیوانات وحشی باشید و به شکار بپردازید و برای خود غذا تهیه کنید.
شما باید آیتم های دیگری را بسازید و سلاح های جدیدی را طراحی کنید.آیا می توانید اسرار این جزیره را فاش کنید؟
این بازی بی شک یک بازی ماجراجویی کاملا جدید است.
چگونگی بازی:
درختان را قطع کنید،سنگ معدن پیدا کنید.هرچه که منابع بیشتری دریافت کنید می توانید کلنگ و تبر بیشتری بسازید.بر روی درخت ها و یا سنگ ها ضربه بزنید و با کلیک بر روی دکمه عملکرد انتخابی خود را مشخص کنید.


ساخت آیتم ها
این بازی یک سیستم جالب برای ساخت آیتم ها دارد.بر روی گزینه ابزار و ادوات کلیک کنید تا بتوانید منو ساخت ابزار را فعال سازید.در آنجا شما می توانید دستورالعمل های مختلفی را برای ساخت ابزار پیدا کنید.بعضی از دستورالعمل ها تنها در صورت دسترسی به کوره و یا کارخانه مورد استفاده قرار می گیرند.
چگونگی ساخت:
کوله پشتی خود را باز کنید، آیتم را در نقشه قرار دهید و یا تنها بر روی « Drop » کلیک کنید و آیتم در کنار شما ظاهر خواهد شد. شما می توانید بلوک های مختلف، درها، حصار ها را مورد استفاده قرار دهید و خانه های خود را بسازید.
شکار:
بر روی حیوانات ضربه بزنید و دکمه حمله را انتحاب کنید.مراقب حیوانات درنده باشید.علاوه بر آن شما می توانید منابع زیادی را از حیواناتی مانند خرس، گرگ، گوسفند، ماهی و غیره دریافت کنید.
امکانات:
نسخه تبلیغاتی رایگان
جزیره بزرگ
منابع مختلف
گرافیک 3 بعدی و واقع گرایانه
شبیه ساز جزیره بقا زنده
ساخت آیتم های مختلف
شکار و ماهیگیری
آموزش خوب برای مبتدیان
موسیقی خوب و جلوه های صوتی
آب و هوا مختلف


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345