Last Hope TD
این بازی تلفیقی از برج دفاعی و مبارزه با زامبی ها است.به جنگ پیش رو در یک دنیای آزاد بپیوندید و در برابر زامبی ها و مهاجمین و نیز تهدیدهای آنها بایستید.شما می توانید از بین بهترین و قدرتمندترین قهرمانان جهان و نیز مهارت های حماسی آنها انتخاب کنید و با استفاده از سلاح های مختلف استراتژی های بسیار عالی خود را شکل دهید و از یک بازی برج دفاعی خیره کننده در دنیایی سه بعدی لذت ببرید.

ویژگی ها:
بیش از 140 سطح مختلف که استراتژی های شما را به چالش می کشد. دلیل حمله و تهاجم زامبی ها را پیدا کنید، رهبر مهاجمان را از بین ببرید و یا برای به دست آوردن سکه ها و افتخارات دیگر به مبارز بپرداید.
8 قهرمان ویژه شامل پرنسس فوق العاده،افراد قدرتمند،دیده بان های اسرارآمیز و…
12 برج مختلف برای دفاع که شما می توانید از همان برج ها به سمت زامبی ها تیر پرتاب کنید و آنها را نابود سازید.
سیر و کاوش در دنیا و برخورد با بیش از 50 دشمن مختلف، اگر این ها کافی نیست می توانید در برابر 5 هیولا رئیس که در سراسر نقشه پراکنده شده اند و در انتظار شما هستند مبارزه کنید.
قهرمانان مختلف با مهارت هاو توانایی های حماسی که با حملات خود مردگان متحرک را نابود می سازند و با حرکت دادن زمین آنها ر از پای در آورند.
استفاده از تام هیولا، برای پیدا کردن ضعف دشمنان 
ارائه یک گیم پلی عالی برای اینکه ساعت های زیادی شما را سرگرم کند .این گیم پلی شامل دستاوردها و نیز پاداش ای منحصر به فردی است که با تکمیل سطوح و پشت سر گذاشتن چالش های مختلف به آنها دست پیدا خواهید کرد.
3 سطح دشواری: عادی، سخت و وحشتناک. خودتان را به چالش بکشید وبا این کار سکه های اضافی و XP را به دست آورید.
حالت بی پایان.وقت آن رسیده است که نشان دهیم چه کسی بزرگترین و قوی ترین قهرمان جهان است.
بهترین برج دفاعی را تجربه کنید، این بازی بهتر از هر بازی دیگری که تاکنون تجربه کرده اید خواهد بود.
این بازی جالب و سرگرم کننده را به صورت رایگان دانلود کنید و برای حضور در میدان نبرد و نیز نبرد های حماسی آماده شوید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345