Band of Badasses: Run & Shoot
آیا به اندازه کافی جسور و شجاع هستید که بتوانید دنیا را نجات دهید؟
از میان 6 قهرمان موجود در بازی یکی را انتخاب کنید و یک ماجراجویی دوندگی و تیراندازی را آغاز کنید تا بتوانید زمین را از چنگ مهاجمان بیگانه آزاد سازید؟
شما از وجود شخصیت های کمیک در این بازی و در روند عبور از یک مرحله تیراندازی به مرحله دیگر لذت خواهید برد.این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه با نیروهای بیگانه مبارزه کنید،اینکه آیا با تفنگ خود به صورت آنها شلیک می کنید و یا اینکه با استفاده از اسلحه کاتانا خود آنها را تکه تکه کنید.شما می توانید شخصیت های مختلف و سبک های مختلف مبارزه را در این بازی تجربه کنید و با آنها در این مبارزات سرگرم کننده همگام باشید.


امکانات:
بازی به عنوان 6 شخصیت نمادین که هر یک از آنها فهرست گروه قهرمانان را تشکیل می دهند و هر کدام از آنها یکی از قهرمانان فیلم یا کمیک های دوره های 90S و 2000S هستند،همه آنها سبک و شخصیت خاص خود را دارند.
بدوید و شلیک کنید و مسیر پر از مانع و بی پایان بازی را برای رسیدن به مدال طی کنید و در این مسیر تمام بیگانگان را نابود سازید.
قدرت های ویژه این بازی نشان می دهد که کارشما تنها بازی کردن نیست.شما با نادیده گرفتن مرگ و زندگی خود ونیز کشتن دشمنان خود و کسب بالاترین امتیازها که سبب ساز آزادی بشر می شود به مقام و مرتبه قهرمانی خواهید رسید.
در این بازی از سرگرم کننده ترین و آسان ترین کنترل های موجود استفاده شده است. برای پرش تنها کافی است یک بار با انگشت خود روی صفحه ضربه بزنیدو برای پرش از روی موانع و نیز شرعت گرفتن دوبار بر روی صفحه ضربه بزنید.
تیرانداز شما آزادانه و به طور خودکارتیراندازی را انجام می دهد.
در محیط های مختلف از جنگل گرفته تا بیابان وعلاوه بر آن سفینه های فضای بیگانگان که همه به صورت دو بعدی ارائه شده است شروع به تیر اندازی کنید.
با کسب بالاترین امتیازات در بورد های جهانی نشان دهید که چه کسی زمین را از شر تهاجم بیگانگان نجات داده است.
همین حالا این بازی را اجرا کنید و به دنیای این بازی سرگرم کننده و جذاب وارد شوید.این بازی یک بازی فوق العاده برای علاقه مندان به بازی های رایگان و سرگرم کننده تیراندازی است


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345