Last Survivor : Survival Craft Island 3D
این بازی یک بازی ماجراجویی برای زنده ماندن است که شما را قادر می سازد در یک دنیای آزاد سرنوشت خود را تعیین کنید.این دنیا شگفت انگیز را کشف کنید.از هر چیزی که پیدا می کنید و برای بقا شما لازم است استفاده کنید.برای غلبه بر گرسنگی خود حیوانات وحشی و ماهی ها را شکار کنید و یا میوه ها را جمع آوری کنید.با ماشین خود در جزیره سیر کنید.برای پیدا کردن معادن مختلف به جست و جو بپردازید و ابزار،اسحه ها،ساختمان ها و نیز دیگر آیتم ها را برای زنده ماندن خود بسازید.
گنجینه های پنهان را پیدا کنید.شما می توانید شیرجه بزنید و شنا کنید.چرخه شبانه روز را تجربه کنید.
هیچ دستورالعملی وجود ندارد.شما باید زنده بمانید و جهان را کشف کنید.شما باید شکار کنید و به جستجو بپردازید و برای زنده ماندن تلاش کنید.
وقت آن رسیده است که مشکلات روزمره خود را فراموش کنید و ثابت کنید که می توانید در هر شرایطی زنده بمانید.تا زمانی که می توانید زنده بمانید و به همه جهان نشان دهید که می توانید کارهای غیرممکن را انجام دهید.

Last Survivor : Survival Craft Island 3D android game

آرام باشید و هرچه که می خواهید را بسازید.در ساختمان ها و پناهگاه های متروکه به کاوش بپردازید.اسلحه ها را پیدا کنید و با استفاده از مواد مختلف وسایل حمل و نقل بسازید.هرچیزی که در مورد شیمی و فیزیک آموخته اید را به یاد بیاورید.این بازی بسیار واقع گرایانه است.
مسیر خود را در محیط زیبا و نفس گیر و محدوده های وسیع دنبال کنید.به کاوش در جنگل های بزرگ که محل سکونت خرس های خطرناک است بپردازید.
حیوانات را شکار کنید اما مراقب باشید: حتی موش ها هم می توانند به شما صدمه بزنند.به کاوش در جزیره ها و دنیای زیر آب بپردازید.
امکانات:
جزیره بقا
ساخت خانه و موارد دیگر
سیستم ساخت-منابع را به دست آورید،به شکار بپردازید،اشیا مفید و سلاح ها را پیدا کنید و برای خود سلاح های مختلفی بسازید.
شکار
چرخه روز و شب
شبیه ساز بازی هاردکور بقا


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345