عنوان “Traffic Tour” یکی از جدیدترین عناوین با موضوع شبیه سازی مسابقات اتومبیلرانی میباشد. که با داشتن حالت های متعدد گیم پلی از جمله حالت بی پایان و هم چنین گرافیک بسیار زیبا توانسته در مدت زمان کم به محبوبیت بالایی دست یابد. ماموریت های هیجان انگیز بازی را تکمیل کنید , اتومبیل های قدرتمند را آزاده نمایید و با ارتقاء اجزا مختلف آنها دوستانتان را در بخش مولتی پلیر زیبا و جذاب بازی به چالش بکشید.

همان طور که گفته شد بازی دارای حالت های متنوع گیم پلی میباشد. و هم چنین از قابلیت رقابت های مولتی پلیر و آنلاین به صورت ریل تایم پشتیبانی میکند. هم چنین انواع و اقسام اتومبیل های لوکس در بازی گنجانده شده اند که هر یک به طور دقیق طراحی و شبیه سازی شده است. گیم پلی بازی نیز روان میباشد و مشکلی را در تجربه کاربر ایجاد نخواهد کرد. لازم به ذکر است که گرافیک بازی آن هم در سبک خود پیشرفتی چشمگیر به شمار میرود و دارای تنظیمات مختلف برای کم و زیاد شدن نیز میباشد.

Traffic Tour android game

برخی نکات در رابطه با گیم پلی بازی Traffic Tour:

– برای دریافت و آنلاک کردن اتومبیل های بیشتر , نقشه هایی را که در طول مسیر مسابقه قرار دارند را جمع آوری نمایید.

– در زمان مسابقه اگر سرعت اتومبیل بیشتر از 100 کیلومتر باشد. پاداش و پول اضافی دریافت خواهید کرد.

– با قرار دادن بازی بر روی حالت غروب و یا شب , در قسمت بی پایان پول اضافی دریافت میکنید.

– رانندگی در جهت مخالف در حالت جاده دو طرفه پول و پاداش اضافی به همراه دارد.

– استفاده مناسب و درست از نیتروژن در حالت مولتی پلیر کمک بسیاری به شما میکند

– به اشتراک گذاری نتایج خود در بازی با دوستان پول و پاداش اضافی به همراه دارد.

Traffic Tour android game

بازی Traffic Tour عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد. که به تازگی توسط استودیو Wolves Interactive ساخته و پرداخته شده , و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 27 هزار نفر امتیاز بالا 4.3 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345