METAL SLUG ATTACK در پی بازی جنجالی METAL SLUG DEFENSE این بار شرکت بازی سازی SNK PLAYMORE با عنوان حمله فلزی بار دیگر به دیوایس های اندروید باز گشته است و پیشرفت ها مختلفی برای این عنوان از بازی های METAL SLUG تدارک دیده است. بازی حمله فلزی در حال و هوای بازی های برج دفاعی است که از گیم پلی ساده و بی دردسر برخوردار بوده و هر کاربری با هر سطح و سن می تواند از آن لذت ببرد. گرافیک بازی دو بعدی بوده و پیکسلی نیز هست. قادر هستید در نبرد های استراتژیک چهار نفره به صورت آنلاین شرکت کنید و قدرت خود را به رخ رقبا بکشید. حالت های گیم پلی متنوعی در دسترس شما هستند تا شما را ساعت ها سرگرم نمایند.

بازی “حمله فلزی” یک بازی سرگرم کننده و منحصر به فرد برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های استراتژی بوده و توسط استودیو بازی سازی SNK PLAYMORE ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید می تواند به دلیل داشتن گیم پلی برج دفاعی سرگرم کننده و گرافیک دو بعدی منحصر به فرد برای علاقه مندان به سبک مذکور جذاب باشد.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345