Ashampoo نامی است که اخیراْ زیاد به چشم و گوش ما می خورد . هر روز نرم افزار بی نظیری از سوی این شرکت ارایه می شود و با تازگی نرم افزار Ashampoo UnInstaller Platinum 2 به کاربران معرفی شده است . این نرم افزار با محیط دلنشین خود امکانات بسیاری را در زمینه عزل و نصب نرم افزار ها در اختیار شما قرار می دهد . شما با استفاده از Ashampoo UnInstaller Platinum 2 می توانید لیست کامل نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستمتان رو مشاهده کرده و هر کدام را که نیازی به آن ندارید به طور کامل از روی کامپیوترتان حذف کنید .

روش کار با نرم افزر :
حذف برنامه ها در Ashampoo UnInstaller Platinum 2 در 7 مرحله صورت می گیرد که
در هر مرحله به صلاح دیدتان می توانید عملیات نصب را به پایان برسانید .
در مرحله Start لیست برنامه های نصب شده را می بینید و هر کدام را که قصد حذف کردن آن را دارید انتخاب می کنید و به مرحله بعد می روید . قسمت دوم که Manual نام دارد برای حذف برنامه هایی است که فایل Log نداشته و یا حذف شده است که باید آن را به صورت دستی انتخاب نمایید .بعد از این مرحله پوشه Program Files ویندوز برای شما نمایش داده می شود که میبایست پوشه ای که نرم افزار مورد نظرتان در آن قرار داد را انتخاب کنید .  در مرحله بعد محتویات Start Menu در انتظار شماست تا در این قسمت نیز مانند قسمت قبل پوشه و میانبر های نرم افزار مورد نظرتان را انتخاب کنید . در مرحله بعد رجیستری ویندوز در محیط نرم افزار باز شده و میتوانید آیتم های مربوط به نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید ( لازم به ذکر است که می توانید این مرحله را بدون تغییر پشت سر بگذارید) . در مرحله بعد اکستنشن های مربوط به نرم افزار نمایش داده می شود به طور مثال DOC اکستشن Microsoft Word است . سایر نرم افزارها هم اکستنشن مخصوص به خود را دارند . توجه داشته باشید که انتخاب تمام فایلها ممکن است به سایر نرم افزار ها آسیب برساند . در آخرین مرحله نیز با تایید شما نرم افزار و فایلهای مربوط به آن به طور کامل از روی سیستم شما حذف می‌شوند .

برخی از قابلیت های Ashampoo UnInstaller Platinum 2 :
– بر خورداری از دو حالت آسان و حرفه ای برای حذف برنامه ها
– قابلیت نصب نرم افزار توسط برنامه Ashampoo UnInstaller Platinum
– قابلیت مشاهده نرم افزارهای نصب شده دارای Log
– توانایی گرفتن بک آپ از نرم افزار
– حذف آسان و مرحله به مرحله نرم افزار ها
– نصب مجدد نرم افزارهای حذف شده
– محیط کاربری زیبا
– و چندین و چند قابلیت دیگر …

حجم :7.73 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود