DiscRipper

Nuclear CoffeeDiscRipper نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید دو کار ریپ کردن موزیک و ویدیو را با یکدیگر انجام دهید . این برنامه می تواند DVD های شما را به فرمت های مشهور MPEG4 ، AVI ، WMV ، XVid و بسیاری دیگر تبدیل نماید . اگر هم می خواهید تا فیلم های دی وی دی تان را به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پرتابل نظیر آی پاد ، آیفون ، PSP و گوشی های موبایل تبدیل کنید نیازی به استفاده از نرم افزار های دیگر نخواهید داشت چرا که این وظیفه نیز از عهده ی DiscRipper به آسانی بر می آید . در کنار ریپ کردن ویدیو ، با این برنامه کوچک اما قدرتمند می توانید از CD های صوتی خود نیز بک آپ بگیرید و موزیک های موجود در آنها را به یکی از فرمت های MP3 ، OGG و WAV تبدیل نمایید . دیگر ویژگی این نرم افزار توانایی آن در تنظیم فایلهای خروجی می باشد بدین ترتیب که علاوه بر فرمت جدید می توانید فریم ریت ، اندازه فریم ، بیت ریت صدا و بسیاری دیگر را آنگونه که می خواهید تنظیم کنید .
نسخه ای که برای شما آماده کرده ایم به صورت پرتابل می باشد و نیازی به نصب بر روی ویندوز را ندارد . این ورژن از ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون به طور کامل پشتیبانی می کند .

حجم : 12.41 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود