| دانلود جدیدترین نسخه SoloLearn: Learn to Code for Free|

|نسخه آنلاک شده و کامل برنامه|

 

SoloLearn: Learn to Code for Free عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای یادگیری ساده و رایگان کدنویسی مخصوص downloadkade.co می باشد که توسط SoloLearn توسعه و منتشر شده است. مجموعه عظیم آموزش های موجود در این نرم افزار کمک می کند، کد نویسی را از سطح مبتدی تا حرفه ای فرا بگیرید و یا اینکه توانایی های خود را در زمینه های گوناگون تقویت کنید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه که تنها از تعداد خاصی زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کنند این اپ از 11 زبان گوناگون حمایت می کند و دروس را به صورت مستمر به روز می نماید. همچنین می توانید آموزش های اختصاصی خود را ایجاد کنید و در یک محیط تعاملی آن ها را با دیگر دنبال کننده آموزش ها به اشتراک بگذارید. کد های مد نظرتان را در محیط ساده اندروید بنویسید و آن ها را تنها با یک اشاره اجرا کنید تا از صحیح بودن آن ها اطلاع مطمئن شوید.

اپلیکیشن “SoloLearn: Learn to Code for Free” توانسته است به عنوان یک نرم افزار تعاملی در زمینه آموزش کد نویسی زبان های مختلف توجه بیش از یک میلیون نفر را جلب کند و امتیاز 4.8 از 5.0 را توسط آن ها دریافت نماید.

 

تغییرات نسخه v2.3 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید و بهینه سازیهای مختلف

 

 

لینک دانلود اصلی برنامه در سایت دانلودیها:

دانلود SoloLearn: Learn to Code for Free 2.3 – یادگیری آسان کد نویسی در اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل