امروزه اهمیت استفاده از دستگاه های اتصال به USB و به خصوص حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری و هارددیسک های اکسترنال بر کسی پوشیده نیست و به جرات می توان گفت که هر کاربر کامپیوتر حد اقل از یکی از این نوع حافظه ها استفاده می کند . به دلیل قابل حمل بودن این دستگاه ها احتمال دسترسی غیر مجاز افرادی غیر از خودتان به اطلاعات ذخیره شده بیشتر می باشد . علاوه بر این کم شدن حجم فلش مموری ها و عرضه در اندازه هایی به بزرگی بند انگشت ، احتمال دیگری به نام گم کردن را نیز افزوده است . با این تفاسیر ، از طرفی نمی توان که استفاده از این تکنولوژی کاربردی را در نظر نگرفت و از طرف دیگر برای برخی کاربران ، دسترسی پیدا کردن افراد غیر به اطلاعاتشان ممکن است خیلی گران تمام شود . و اما راه چاره چیست ؟
Wondershare USB Drive Encryption نام یک نرم افزار فوق حرفه ای و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید با خیال آسوده از حافظه های قابل حمل خود استفاده کنید . نحوه کار این نرم افزار کم حجم بدین گونه است که پس از نصب ، لیست حافظه های پرتابل متصل شده به کامپیوتر شما را به نمایش گذاشته و به شما این امکان را می دهد تا آنهایی را که می خواهید ، رمز گذاری کنید . پس از کلیک بر روی دکمه Install ، از شما یک نام کاربری و کلمه عبور خواسته می شود که می توانید به دلخواه آنها را انتخاب کنید . بعد از پایان پروسه فایلی با نام Secure Area.exe بر روی حافظه شما قرار داده می شود که با کلیک بر روی آن پس از وارد کردن یوزرنیم و پسورد ، یک درایو مجازی بر روی ویندوزتان افزوده می شود و در واقع فایلهایتان را می بایست بر روی این درایو – بعنی درایو مجازی قرار دهید . بدین ترتیب هرگاه کسی بخواهد از حافظه ی پرتابل شما استفاده کند تنها با یک فایل مواجه می شود که فقط با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می تواند به فایلهای موجود بر روی آن دسترسی پیدا کند .

Wondershare USB Drive Encryption با استفاده از استاندارد رمزگذاری قدرتمند 256 بیتی AES ، امنیتی وصف ناپذیر را در اختیارتان قرار می دهد . بدین ترتیب هیچ گاه نگران این نخواهید بود که کسی غیر از خودتان به اطلاعات ذخیره شده بر روی حافظه USB دسترسی پیدا کند .
لازم به ذکر است که برای نصب اولیه قفل گذار روی حافظه USB اطلاعات شما کاملا پاک می شود پس قبل از انجام آن ، یک بک آپ از فایلهایتان بگیرید . این نرم افزار به طور کامل از ویندوز های 2000/2003/XP/Vista/7 به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید .

حجم : 2.12 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


12 نظر ارسال شده
  1. arash sanaei گفت:

    damet garm

  2. hadi گفت:

    salam kheyli kheyli mamnon kheyli vaght bod donbale chenin chizi bodam
    tanx

  3. مهدی طنازی گفت:

    نرم افزار بسیار خوبی بود از شما بسیار زیاد تشکر میکنم دست شما درد نکنه ممنون

  4. میثم حیدری نژاد گفت:

    بسیار بسیار متشکر و سپاسگذارم…..خیلی وقته منتظر همچین چیزی بودم مرسی

  5. anita گفت:

    salam barname khubi bud TNX lotfan be bloge manam biayn & nazar bedin TNX

  6. hadi گفت:

    salam khaste nabashid ba tashakor az barnamei ke gozashtin karesh kheili khobe .
    faghat che jori bayad ino register kard
    mamnoon misham age komaki konin
    send konin ro email khodam
    ba tashakor

  7. جعفر گفت:

    واقعا از ارایه این نرم افزار کاربردی و حیاتی از شما تشکر می کنم

  8. یعقوب گفت:

    مرسی عالی بود

  9. بهمن گفت:

    مرسی دارید برنامه خوبیه

  10. رضا گفت:

    به نظر خیلی عالیه.ولی هنوز تست نکردم

  11. صادق گفت:

    دمت جیز

  12. ehsan گفت:

    فایلام نیستن وقتی روش میزنم