AutoRun Pro Enterprise II

اتوران به برنامه های گفته می شود که به منظور اجرای خودکار نرم افزار های مختلف و یا نمایش اطلاعات و منوی های گوناگون طراحی می شود . اتوران که بیشتر در انتشار محصولات شرکت های نرم افزار بر روی CD و DVD استفاده می شود به کاربر این امکان را می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر به برنامه های موجود در دیسک خریداری شده دسترسی پیدا نماید . در گذشته ساخت اتوران نیازمند استفاده از اسکریپت های مختلف و اشراف داشتن بر علم برنامه نویسی بود اما اکنون با به روی کار آمدن نرم افزارهای ساخت اتوران ، برنامه نویس ها نیز برای صرفه جویی در وقت خود از آنها استفاده می کنند .
AutoRun Pro Enterprise II نام یکی از نرم افزار های ساخت اتوران می باشد که با استفاده از آن می توانید به سادگی اتوران های حرفه ای بسازید . اگر از مشتریان بسته های نرم افزاری دانلود کده باشید ، با اتوران هایی که توسط این برنامه طراحی کرده ایم مواجه شده اید و اگر قصد ساختن گونه های مشابه به آنها را دارید این نرم افزار می تواند شما را به این نیل برساند . این برنامه از امکانات بسیار زیادی برخوردار می باشد که از میان آنها می توان به ساخت صفحات مختلف و لینک کردن آنها به یکدیگر ، اجرای نرم افزار های مختلف ، ارسال ایمیل ، نمایش فیلم و عکس ، باز کردن اسناد و وب سایت های گوناگون ، نمایش پیغام مورد نظر شما و بسیاری دیگر اشاره کرد .
در طراحی محیط اتوران خود می توانید از قابلیت هایی که قرار داده شده است به منظور زیباسازی هرچه بیشتر و ایجاد رابط قوی با کاربر استفاده نمایید . ویژگی هایی مانند نمایش تصاویر و بک گراند های به صورت شفاف ، اضافه کردن سایه به اتوران ، افزودن افکت های مختلف در هنگام باز و بسته شدن صفحات از این قبیل می باشند . به وسیله قابلیت Preview می توانید در هر لحظه نتیجه کار خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز ویرایش های لازم را انجام دهید . بدین صورت می توانید یک اتوران کاملا سفارشی شده را با صرف زمان کوتاهی بسازید و در معرفی محصولاتتان از آنها استفاده نمایید .

حجم : 14.52 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. سلام
    این برنامه قابلیت نمایش فیلم های MP4 را دارا می باشد؟؟؟
    من میخواهم DVD درست کنم در آن مطالبم را به صورت PDF و عکس ها را با فرمت فلش و فیلم های رو پخش نماییم
    آیا این نرم افزار این قابلیت به من میدهد؟؟

  2. mohammad گفت:

    دستتون درد نکنه برنامه جالب و پر کاربردی بود.