یکی از آسان ترین راههای آموزش یک مبحث در دنیای مجازی ، نمایش دادن مراحل انجام آن به صورت تصویری می باشد که حال این آموزش تصویری می تواند تهیه عکس از قسمت های مختلف یک پروسه و فیلمبرداری کردن از آن باشد . در مد فیلمبرداری به دلیل نمایش تمامی جزئیات ، حتی حرکات نشانگر ماوس ، به سادگی می توانید کاربر مورد نظرتان را از آن چیزی که قصد آموزشش را دارید ، آگاه سازید . به جرات می توان گفت که Wondershare DemoCreator یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه می باشد که با بهره گیری از یک محیط زیبا و دلنشین در کنار ابزارهای قدرتمندی که در اختیار دارد ، خود را به نمونه ای بی رقیب تبدیل ساخته است و دلیل این مدعا نام شرکت سازنده اش – Wondershare – می باشد که با ساخت برنامه های گوناگون و کسب موفقیت در آنها ، به جایگاهی بسیار خوب در بین کمپانی های نرم افزاری دست یافته است .

تنها با انجام چند کار ساده در این نرم افزار ، شرایط برای فیلمبرداری کر دن از محیط ویندوز آماده می شود . دشواری کار تنها در دو کلیک یکی برای تعیین رزولوشن و دیگری به منظور شروع فیلمبرداری می باشد ؛ حال نوبت آن است که از کارهایی که قصد دارید کاربرانتان آن را انجام دهند ، فیلم گرفته و به مرحله ویرایش بروید . یکی از ویژگی های کلیدی Wondershare DemoCreator بخش ویرایش ویدیوی تهیه شده در آن می باشد که با قرار دادن امکاناتی نظیر افزودن شکلک و متن ، فرایند آموزش شما را بسیار ساده می گرداند . پشتیبانی این برنامه از زبان شیرین پارسی ، این امکان را به شما می دهد تا توضیحات دلخواهتان را با زبان خود بنویسید .

پس از پایان فیلمبرداری و ویرایش آن ، حال نوبت به ذخیره فیلم آموزشی شما می رسد . در این بخش نیز امکانات خوبی گنجانده شده است که می توانید بنا به نیازتان از آنها استفاده کنید . انتشار ویدیو در یوتیوب ، ذخیره به عنوان فایل فلش ، ذخیره در قالب ویدیویی ، ساخت قالب های اجرایی EXE و ارسال با استفاده از ایمیل ، کارهایی است که پس از ساخت ویدیو می توانید انجام دهید .

 

حجم : 13.47 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. منوچهر گفت:

    سلام خسته نباشید
    میشه یه برنامه خوب برای درست کردن فلش به من معرفی کنید.

  2. میلاد گفت:

    ممنون کاربردی بود