تمامی نسخه های ویندوز از قابلیتی برخوردار هستند که با استفاده از آن می توان ، اطلاعات دلخواه نظیر متون و تصاویر را از جایی به جایی کپی کرد و یا انتفال داد . کلیپبورد ویندوز اطلاعات شما را ذخیره می کند ؛ خواه یک تصویر دیجیتال باشد و خواه بخشی از یک متن فایل ورد . به ظاهر مشکل چندانی در این بخش وجود ندارد اما اگر از آن دسته کاربرانی باشید که حجم کاری شان بیشتر از سایرین است ، حتما در بسیاری از موارد برای کپی کردن اطلاعات مختلف ، به طور مدام در گردش میان فایلها و فولدر ها بوده اید و از این کار خسته شده ، اما چاره ای جز این کارد نداشته اید .
Hot CopyPaste یک نرم افزار بسیار پیشرفته و کارآمد است که با توجه به حجم بسیار پایین خود می تواند به عنوان افزونه ای برای کلپیبورد ویندوز مورد استفاده قرار گیرد تا تمامی محدودیت هایی که در این بخش پر کاربرد وجود دارد را از بین ببرد . از این پس محدودیتی در کپی کردن اطلاعات خود نخواهید داشت و با استفاده از همان روش قدیمی Copy و Paste یا CTRL+C و CTRL+V می توانید اطلاعات بسیاری را به طور همزمان به حافظه موقت ویندوز سپرده و از در مکان مورد نیاز از آنها استفاده نمایید .

حجم : 1.99 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود