Efofex FX Equation

همیشه یکی از مشکلات موجود برای طرح سوال های ریاضی با استفاده از کامپیوتر ،‌ نوشتن صحیح اعداد و نماد ها بوده است و همیشه وقت زیادی را از طراحان سوال می گرفته است .

Efofex FX Equation نام یک نرم افزار فوق حرفه ای برای نوشتن مسئله های ریاضی می باشد که با استفاده از آن می توانید به سادگی و بدون هیچ گونه جنگ و خونریزی ، سوال های مورد نظرتان را به صورت کامل همراه با نماد های آنها بنویسید . نحوه کار با این برنامه به گونه ای است که با تایپ مستقیم اعداد و استفاده از علایم موجود بر روی کیبورد ، به جای نمایش به صورت معمولی ، به صورت نماد های ریاضی تبدیل می شود . بدین ترتیب برای نوشتن اعداد و نماد ها حتی به ماوس هم نیازی نخواهید داشت . پس از تایپ سوال ها می توانید با تهیه خروجی در فرمت های تصویری ، آنها را برای استفاده در مکان های مختلف نظیر ورد و یا وب آماده کنید .

از میان نماد های پراستفاده در علم ریاضی که می توانید به سادگی در این نرم افزار درج نمایید می توان به لیمیت ها ، انتگرال ، ماتریس ، بردار ، بزرگترین اعداد صحیح ،‌ اعداد اعشاری و بازه ها اشاره نمود .

حجم : 4.51 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


5 نظر ارسال شده
  1. علی گفت:

    راهنمای نرم افزار تایپ ریاضی برام بفرست اگه میشه. ممنون.سایت جالبی دارینadamha_1388@yahoo.com اینهم ایمیل من.

  2. فاطمه قبله گفت:

    راهنمای نرم افزار تابپ ریاضی برام بفرست.خیلی ممنون

  3. امیر گفت:

    لطفا برنامه تایب ریاضی را برام بفرست

  4. نسیم گفت:

    سلام لطفا نرم افزار تایپ ریاضی رو برام بفرستین مرسی

  5. زهره گفت:

    سلام لطفا نرم افزار تایپ ریاضی رو برام بفرستین مرسی