Internet Lock

همیشه یکی از دغدغه های والدین دسترسی کودکانشان به اینترنت و ورود به وب سایت هایی که از نظر آنها ممنوعه می باشد ، بوده است و به همین جهت همیشه با نگرانی این امکان را در اختیار فرزندان خود قرار داده و یا حتی آنها را از استفاده این تکنولوژی محروم کرده اند .
Internet Lock نام نرم افزاری کم حجم اما حرفه ای است که برای کنترل هرچه بیشتر استفاده از اینترنت طراحی گردیده است که با استفاده از آن می توانید محدودیت های مختلفی بر استفاده اینترنت قرار دهید . محافظت مرورگر ها به وسیله پسورد ، محدود سازی دسترسی به وب سایت ها ، در دسترس قرار گذاشتن چند وب سایت محدود هنگامی سایر آدرس ها بلوکه شده اند ،‌ زمان بندی کردن دسترسی به اینترنت برای تمامی نرم افزارها از جمله ویژگی های این برنامه قدرتمند می باشد . با استفاده از این نرم افزار خیال خود را بابت دسترسی به اینترنت و یا سایت های شطرنجی آسوده خواهید کرد چرا که با پشتیبانی از تمامی مروگر های روز دنیا نظیر اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، گوگل کروم و … در کنار محدود سازی نرم افزارهای پیغام رسان ، ایمیل و حتی برنامه های FTP ، معنای واقعی کنترل را به شما نشان خواهد داد .
هنگامی که کاربر خواسته باشد به اینترنت متصل شود ، یک پنجره pop up ظاهر شده و تقاضای وارد کردن کلمه عبور را می کند . اگر به این تقاضا پاسخ داده نشود و یا پاسخ به صورت اشتباه وارد شود ، کانکشن قفل شده و امکان اتصال به اینترنت از کاربر گرفته می شود .

حجم : 764 کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


4 نظر ارسال شده
  1. احمد گفت:

    ممنون رفیق
    دستت درد نکنه

  2. ali گفت:

    کسی میتونه کاربا این برنامه به هم بگه

  3. mohamad گفت:

    سلام خسته نباشید نرم افزار خوبیه ممنون….

  4. milad گفت:

    لطفا طرز کار این برنامه هم بگید