| دانلود جدیدترین نسخه Math Plus Ultra|

|نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار|

Math Pچlus Ultra عنوان یک ماشین حساب فوق حرفه ای، گرافیکی و سه بعدی مخصوص اندروید می باشد که توسط INNOVADOR.CO منتشر شده است. ماشین حساب فوق با برخورداری از امکانات و قابلیت های خاص خودش کمک می کند تا بدون هیچ گونه دردسری انواع معادلات پیچیده را حل و جوابی کاملا دقیق دریافت نمایید. یکی از مهم ترین قابلیت های گنجانده شده در این اپلیکیشن سیستم رسم نمودار هایش می باشد؛ به صورتی که کاربران علاوه بر رسم نمودار های هر معادله به صورت دو بعدی قادرند آن ها را در حالت سه بعدی نیز مشاهده کنند؛ نمودار های سه بعدی با گرافیک خیره کننده خود کمک می کنند دانشجو یا دانش آموز درکی عمیق از سوال و پاسخ آن به دست آورد. علاوه بر این حل ماتریس ها دیگر پیچیده نیست و با ابزاری که در اختیار دارید می توانید ماتریس هایی بسیار پیچیده را در چند ثانیه حل کنید.

Math Plus Ultra

اپلیکیشن “Math Plus Ultra” با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه حل آسان سوالات و معادلات ریاضی توانسته است با قیمت 0.99 دلاری امتیاز فوق العاده 5.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

 

تغییرات نسخه v1.1.2 :

* برطرف سازی مشکلات جزئی برنامه

 

 

لینک دانلود اصلی برنامه در سایت سافت پی سی:

دانلود Math Plus Ultra 1.1.2 – ماشین حساب فوق حرفه ای و 3D اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل