Secure Disc Creator

حفاظت از اطلاعات در برخی موارد امری بسیار حیاتی تلقی می شود چرا که با دسترسی فرد یا افرادی به داده های شما می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی گردد . با استفاده از نرم افزار GiliSoft Secure Disc Creator می توان دیسک های رمزگذاری شده و یا محافظت شده به وسیله پسورد ساخت و دسترسی به اطلاعات را به صورت کاملا خصوصی در آورد . این برنامه با پشتیبانی از اکثر نرم افزارهای رایت به شما کمک می کند تا دیسک های پرتابل رمزگذاری شده بسازید و طعم واقعی امنیت را بچشید ! در ادامه به برخی از از ویژگی های کلیدی GiliSoft Secure Disc Creator می پردازیم .

محافظت به وسیله پسورد :
Secure Disc Creator با در اختیار داشتن ابزار های قدرتمند منحصر به فردش این توانایی را به شما می دهد تا دیسک های CD و DVD خود را به صورت کاملا محافظت شده به وسیله پسورد رایت کنید .

امنیت کامل در حفظ اطلاعات شما :
تنها کافیست تا فایلها ، پوشه ها و یا اسناد مورد نظرتان را درون درایو CD و DVD قرار دهید ، آنگاه می بینید که GiliSoft Secure Disc Creator چگونه از آنها به طور کامل و در محیطی ایمن محافظت می کند .

آرامش خاطر :
آیا همیشه نگران این بوده اید که اطلاعات شخصی و یا محرمانه ی تان در اختیار افراد غیر قرار گیرد و هیچ راهی برای مقابله با آن پیدا نکرده اید ؟ استفاده از این نرم افزار به شما کمک می کند تا به سادگی آرامش خاطر را دوباره لمس کنید !

قابل حمل :
یکی از ویژگی های کلیدی برنامه ی پیش رو ، قابل حمل بودن آن می باشد و بدین معنی است که هر گاه نیاز باشد تا اطلاعات رمزگذاری شده را باز کنید ، نیازی به نصب دوباره نرم افزار Secure Disc Creator نخواهید داشت و به سادگی دسترسی به آنها برایتان فراهم خواهد گردید .

ساخت ایمیج ISO
GiliSoft Secure Disc Creator قادر است تا از دیسک های CD و DVD ایمیج های استاندارد با فرمت ISO تهیه کند .

درایو مجازی :
این نرم افزار می تواند با ساخت یک درایو مجازی ، ایمیج های مختلف تهیه شده از دیسکها از جمله ISO را بدون نیاز به رایت کردن ، برای شما باز کند .

محبط کاربر پسند :
یکی دیگر از ویژگی های اساسی این برنامه محیط کاربر پسند آن می باشد . برای استفاده تنها کارهای مورد نیاز برای انجام ، نصب و اجرای نرم افزار می باشد . با وجود در اختیار داشتن ابزارهای قدرتمند برای رمزگذاری ، هیچ گونه اطلاعات اضافی از کاربر برای انجام پروسه درخواست نخواهد شد .

حجم : 4.39 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. reza گفت:

    خوب بود فقط بروزنبود

  2. ali گفت:

    عالی بود!