با ظهور دستگاه های مختلف پخش کننده ویدویی ، فرمت های گوناگونی نیز به وجود آمد که هر یک بنا به قابلیت های و ویژگی های خاص خود توسط کمپانی های مختلف موارد استفاده قرار گرفتند . از این رو فیلم ها ، ویدیو ها و کلیپ ها تصویری هریک در فرمتی خاص انتشار پیدا کرده و قابل پخش در دستگاه های دیگر نبودند . برای رفع این مشکل نرم افزار های تبدیل به وجود آمدند و به خاطر بازار خوبی که برای آنها فراهم شده بود روز به روز بر تعداد آنها افزوده شد .

AVCWare Total Video Converter

AVCWare Total Video Converter یکی از این دسته از نرم افزار ها می باشد که با پشتیبانی از بیشتر فرمت های تصویری می تواند کلمه کامل را به همراه خود یدک بکشد . این برنامه با پشیتبانی از کیفیت های SD و HD به شما کمک می کند تا فیلم دلخواه خود را که در یکی از فرمت های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ،XviD ، 3GP و … می باشد از یکی به دیگری و بلعکس تبدیل کنید .

از دیگر ویژگی هایی که AVCWare Total Video Converter در خود گنجانده است امکان استخراج صدا و موزیک از فرمت های ذکر شده می باشد . بدین ترتیب اگر موزیک متن یک فیلم یا صداهای موجود در آن نظر شما را به خود جلب کرد تنها کافیست تا آن را به محیط نرم افزار وارد کرده تا یک خروجی صوتی در یکی از فرمت های MP3 ، WMA ، WAV ، RA ، M4A ، AAC ، AC3 تهیه نمایید .

آیا شما نیز یکی از دارندگان دستگاه هایی نظیر iPod ، iPhone ، iPhone 3G ، Apple TV ، PSP ، PS3 ، Xbox ، Wii ، MP3/MP4 players، Creative Zen ، iRiver ، Pocket PC ، PDA هستید و نمی توانید فیلم و ویدیوی دلخواه خود را درون آن مشاهده کنید ؟ برای امکان پذیر کردن این خواسته کار سختی نیاز به انجام نیست ! تنها کافیست تا با افزودن فیلم مورد نظر به لیست تبدیل ، خروجی دلخواه خود را با تنظیمات پیشرفته دریافت نمایید . اضافه کردن واترمارک به ویدیو ها ، تغییر اندازه و بردین قسمت دلخواه از فیلم و اضافه کردن افکت های گوناگون از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند .

حجم : 15.27 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود