دانلود بازی Tannenberg برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Tannenberg با لینک مستقیم

نسخه فشرده PLAZA در 10.3 گیگابایت

Tannenberg عنوان یک بازی فوق العاده که در سبک اکشن می باشد توسط استودیوی Blackmill Games طراحی و عرضه شده است در اصل نیز میتوان گفت ناشر این بازی M2H می باشد. این بازی یک مولتی پلیر تیمی اول شخص است که با شروع شدن بازی در مکانی قرار میگیرد می بایست تمامی حریف های خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید تا در نهایت آخرین بازمانده در این بازی اکشن باشید.

دانلود بازی نسخه فشرده Tannenberg برای PC

این بازی یک مولتی پلیر تیمی اول‌شخص در حاشیه جنگ جهانی اول می باشد که به شما این امکان را میدهد تا در هر دست از بازی در مپی نسبتا بزرگ قرار بگیرید و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید البته در نظر داشته باشید که دقت و سرعت در این بازی بسیار مهم می باشد و ممکن است با کوچکترین اشتباه دشمن شما را از بین ببرد. هیچ‌گونه بخش داستانی در این بازی ساخته نشده و شما فقط باید با شرکت کردن در جنگهای آنلاین برای خود امتیاز و مهارت کسب کنید. در هر دور از بازی بیش از 64 نفر در مپ وجود دارند پس تمامی تلاش خود را بکار بگیرد تا نفر اول در این رقابت باشید.

در این بازی حالت های مختلفی وجود دارد که میتوانید یکی را انتخاب کنید مثلا در حالت Attrition Warfare هر سمت جنگ تعدادی بلیت دریافت میکنند که نشان‌دهنده میزان نیروی انسانی تیم ها می باشد. که در طول جنگ تیم ها میتوانید از این تعداد نیروی انسانی بر علیه دشمنان خود استفاده کنند تا پیروزی را بدست آورند. حال در این بین اگر بازیکن کشته شود به کمک بلیت ها میتواند دوباره وارد محیط بازی شود به مبارزه بپردازد. وب سایت دانلود کده پیشنهاد میکند دانلود بازی Tannenberg برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه PLAZA :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا PLAZA را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه PLAZA بازی :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود