دانلود بازی Panzer Dragoon Remake برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Panzer Dragoon Remake با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 3.33 گیگابایت

دانلود نسخه فشرده بازی Panzer Dragoon Remake برای PC

بازی یکی از عناوین جذاب در سبک های اکشن و ماجرایی می باشد که توسط کمپانی MegaPixel Studio S. A طراحی و توسعه داده شده است. این بازی زیبا با داشتن سبکی جدید و منحصر به فرد که امکان اژدها سواری را برای پلیران فراهم کرده در تاریخ 25 سپتامبر سال 2020 توسط شرکت Forever Entertainment S. A برای پلتفرم PC عرضه و روانه ی بازار شده است .

نسخه ی جدید بازی که برگفته از ورژن های قبلی آن است با داشتن تغییرات گرافیک و کنترل حرفه ای تغییرات چشمگیری داشته است . شما در این بازی قادر خواهید بود که اژدها سواری و تجربه ی رایدینگ حرفه ای را داشته باشید ، از مناظر و محیط زیبای بازی لذت برده و در اوج آسمان ها پرواز کنید .

نقش اژدها در این بازی کمک به راحتی حرکت و حمل نقل شما به عنوان شخصیت و کاراکتر اصلی بازی خواهد بود . شما با استفاده از سلاح خود و به کارگیری توانایی های اژدهای خود فادر خواهید بود تا در مناطق مختلف پرواز کنید و دشمنان موانع را یکی پس از دیگری از مسیر خود بردارید . در 7 مرحله ی شگفت انگیز این بازی را تجربه کنید . با اژدها و غول های دیگر مبارزه کنید و آن ها را از پا دربیاورید. بجنگید تا زنده بمانید و تجربه ی اژدها سواری را از دست ندهید ، برخورداری از سیستم هندلینگ مناسب ، صداگذاری خوب و … از دیگر ویژگی های این بازی می باشد. وب سایت دانلود کده پیشنهاد میکند دانلود بازی Panzer Dragoon Remake برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس فایل Verify BIN files before installation اجرا کنید و منتظر اتمام آن بمانید

3- و در پایان از طریق فایل setup.exe اقدام به نصب بازی نمایید .

4- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه  v1.4 FitGirl بازی  :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود