دانلود بازی 9 Monkeys of Shaolin برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی 9 Monkeys of Shaolin با لینک مستقیم

نسخه فشرده DARKSiDERS در 3.18 گیگابایت

9 Monkeys of Shaolin بازی جدیدی در سبک اکشن، ماجراجویی و نینجا ی مبارزه ای می باشد که توسط استودیوی Sobaka Studio توسعه یافته و در اکتبر 2020 توسط Buka Entertainment برای کامپیوتر عرضه و وارد بازار شده است.

دانلود نسخه فشرده بازی 9 Monkeys of Shaolin برای PC

اگر شما دشمن را میشناسید وهمینطور شناخت کافی از خودتان دارید پس نباید از نتیجه چند صد جنگ ترسی داشته باشید،اگر شما خودتان را بشناسید ولی دشمن را نه، شما به ازای هر بردی که بدست میاورید دچار یک شکست هم میشوید و اگر نه خودرا میشناسید و نه دشمن را ،شما در هر نبرد حتما شکست خواهی خورد. بازی 9 Monkeys of Shaolin یک تولدی دوباره برای بازی های اکشن و ضرب و شتمی و بهترین گزینه برای علاقه مندان به این سبک از بازی های ویدیویی است،حتما خیلی از شما در کودکی ساعت ها وقت خود را پشت کنسول های بازی مثل سگا (SEGA) برای کشتن دشمنان و زدن آنها از چپ وراست گرانده اید ،پس این بازی میتواند بهترین گزینه برای بیادآوردن خاطرات آن دوره باشد.

به عنوان یک ماهیگیر چینی به نام وی چنگ Wei Cheng به عنوان شخصیت اصی بازی،شما باید انتقام مرگ عزیزان و خانواده خود را که با حمله دزدان دریایی به دهکده بکر شما حاصل شده را بگیرید.وی چنگ یک مبارز حرفه ای است که به خوبی به اصول مبارزه تسط داشته و مهارت بالایی دارد که این مهارت را از راهبان شائوین فرا گرفته وازاین طریق دشمنان را نابود میکند،پس نیروهای خود را برای یک نبرد چالش برانگیز در قرون وسطی چین و جنگهای بی رحمانه با انبوهی از دشمنان آماده کنید. نبرد های پربرخورد و اکشن،کنترل های کارپسند و فضا وحس وحال باورنکردنی فیلم های کونگ فوی دهه 70 و… همه باعث میشوند 9 میمون شائولین یک انتخاب مناسب برای هر طرفدار واقعی نزاع و جدال واقعاً هاردکور باشد. وب سایت دانلود کده پیشنهاد میکند دانلود بازی 9 Monkeys of Shaolin برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه DARKSiDERS :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا DARKSiDERS را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه DARKSiDERS بازی  :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود