دانلود بازی Professional Farmer Cattle and Crops برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Professional Farmer Cattle and Crops با لینک مستقیم

نسخه فشرده DARKSiDERS در 4.50 گیگابایت

Professional Farmer: Cattle and Crops بازی جدیدی در سبک ایندی و شبیه سازی میباشد که توسط Masterbrain Bytes توسعه یافته و در ژوئن 2020 برای کامپیوتر وارد بازار شده است که تجربه شیرین مزرعه داری را به علاقه مندان مخصوص این سبک از بازی های شبیه سازی میدهد.

دانلود نسخه فشرده بازی Professional Farmer Cattle and Crops برای PC

گاو و محصولات کشاورزی شمارا به حومه شهر و به یک مزرعه زیبا میبرد و شمارا تحت تاثیر جزئیات قرار میدهد،پس بیاید تجربه کنید که یک کشاورز بودن چقدر میتواند هیجان انگیز باشد.زمین های کشاورزی خود را یا با ماشین های کشاورزی شخم بزنید و روی آنها کارکنید یا این کارهارا به کارگران خود بسپارید.چیدن،جمع کردن و آوردن محصولات، مراقبت از حیوانات و تلاش برای تولید غذا و غلات کار سختی است ولی یک کشاورز ماهر از پس آن برمیاید.سعی کنید حرفه خود را به عنوان کشاورز با تمام جنبه های چالش برانگیز وزیبای کشاورزی مدرن مانند ماشین آلات صنعتی (وانت، تراکتور،..) ،اصول کوددهی ،کاشت،داشت،برداشت و مدیریت دام دنبال کنید.شبیه سازی بازی عالی بوده و در بازی شما شاهد ماشین آلات دقیق با شکل وشمایل فیزیکی و واقعی میباشید که کاربرد های فراوانی برای شما دارند،همچنین میتوانید ماشین آلات خود را از راه دور وبا یک منوی شعاعی کنترل کنید.

رشد گیاه براساس کوددهی صحیح با مواد مغذی (کودهای معدنی و آلی: ازت ، فسفات ، پتاسیم)،چمن زنی وخشک کردن چمن ها،حمل ونقل فیزیکی و جمع آوری مواد دورریز با لودر،تاثیر داده ها و شرایط آب وهوایی بررشد محصولات برای واقعی کردن هرچه بیشتر بازی و خط کشی مسیر های حمل و نقل وصد ها مورد دیگر یک محیط شبیه سازی و واقع گرایانه درباره مراحل و پروسه کشاورزی دراختیار شما قرار میدهد. وب سایت دانلود کده پیشنهاد میکند دانلود بازی Professional Farmer Cattle and Crops برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه DARKSiDERS :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا DARKSiDERS را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه DARKSiDERS بازی  :

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود