دانلود بازی Gangsta Magic برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Gangsta Magic با لینک مستقیم

نسخه فشرده Chronos در 2.53 گیگابایت

Gangsta Magic عنوان بازی ای به سبک اکشن ، ماجراجویی و ایندی میباشد که توسط Tero Lunkka, Valkeala Software توسعه یافته و توسط Tero Lunkka در سپتامبر 2020 برای پلتفرم PC عرضه و وارد بازار شد.

دانلود نسخه فشرده بازی Gangsta Magic برای PC

در این بازی شما درقالب شخصیتی نقش ایفا میکنید که جادوگری ماهر و بسیار با استعداد است. او چندین توانایی مانند پرواز ، پرش فوق العاده ، چندین حمله جادویی مانند گلوله آتشین ، انجماد و شوک الکتریکی دارد، در ضمن شما توانایی خاصی در جابه جا کردن اجسام دارید که این ویژگی ها شمارار یاری میکنند مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در طول ماموریت هایی که پشت سر میگذارید چندین مانع و دشمنانی نظیر هیولا هایی که میتوانند آتش شلیک کنند دارید که باید آنها را پشت سر بگذارید،همچنین در طول مسیر چندین تله مرگ آور و کشنده مثل گدازه ها،توپ ها متحرک کشنده و مناطق مرگ وجود دارد که جان شما را تهدید میکنند.شما در بازی دارای قدرت های مختلفی من جمله آتش،یخ زدن اجسام و انتقال اجسام بدون دست زدن به آنها را دارید همچنین بازی دارای 11 نقشه و سطح مختلف و موانع و هیولا های مختلف میباشد. وب سایت دانلود کده پیشنهاد میکند دانلود بازی Gangsta Magic برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

 

نسخه Chronos بازی  :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود