دانلود بازی True Fear Forsaken Souls Part 2 برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی True Fear Forsaken Souls Part 2 با لینک مستقیم

نسخه فشرده GOG در 647 مگابایت

True Fear Forsaken Souls Part 2 عنوان یک بازی جذاب که در سبک معمایی می باشد توسط استودیو Goblinz طراحی و عرضه شده است. نسخه دوم از گیم پلی محبوب که در نسخه اول آن شاهد یک داستان کاملا رمزآلود و مهیج بوده ایم حال در نسخه دوم از این بازی شما دوباره داستان های فوق العاده ای را تجربه خواهید نمود پس خود را برای این گیم پلی آماده کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده True Fear Forsaken Souls Part 2 برای PC

یکی از نقطه قوت هایی که باعث شده این بازی جزو یکی از بهترین ها باشد وجود داستانی فوق العاده است که در این نسخه از بازی نیز شما می بایست داستانی فوق العاده را به دقت کامل کرده تا تمامی حقایق مشخص شود. در بازی مکان های تاریک بسیاری وجود دارد شما می بایست در تمامی آنها به ماجراجویی بپردازید و تلاش کنید تا سرنخ های مختلف را به سرعت جمع آوری نمایید. خانه ای که شما در آن حضور دارید بسیار وحشتناک است اما برای اینکه داستان را کامل کنید می بایست در تمامی مکان های لازم حاضر شوید.

در بازی وسیله های زیادی پنهان شده است و هر کدام در بخشی از بازی قابل استفاده می باشد یعنی اگر تمامی وسیله ها را درست جمع آوری نکنید نمیتوانید مرحله را به درستی رد کنید می بایست برگردید تا وسیله را پیدا کنید در نظر داشته باشید در بعضی از شرایط میتوانید وسیله های پیدا شده را با هم ترکیب کرده تا درهای بسته را به سادگی باز کنید پس مهم ترین نکته ای که در طول این بازی باید در نظر داشته باشید دقت بسیار بالا است. وب سایت دانلودکده پیشنهاد میکند دانلود بازی True Fear Forsaken Souls Part برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه GOG :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس فایل Verify BIN files before installation اجرا کنید و منتظر اتمام آن بمانید

3- و در پایان از طریق فایل setup.exe اقدام به نصب بازی نمایید .

4- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه GOG بازی  :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود