دانلود بازی Afterparty برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Afterparty با لینک مستقیم

نسخه فشرده DINOByTES در 2.10 گیگابایت

Afterparty عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Night School Studio طراحی و عرضه شده است. در نقش شخصیت های بازی قرار بگیرید و خود را آماده کنید تا ماجراجویی های مختلفی را در این بازی انجام دهید.

دانلود بازی نسخه فشرده Afterparty برای PC

شاید برای شما هم جالب باشد که در شهر مردگان زندگی کنید. تعجب نکنید شما نقش دو فرد در بازی نیز بر عهده دارید که نام آنها Milo و Lola است این دو به اعماق جهنم نیز فرستاده شده اند. که باید خود را از دست شیطان ها در امان نگه دارند حال وقت آن رسیده است که شما با دادن شراب به شیطان ها از دست آنها فرار کنید و به زمین برگردید. شما در بازی نقش دو شخصیت را نیز بر عهده دارید که با مکالمات و همکاری بین آنها مراحل را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید. برای رسیدن به زمین شما باید از ویژگی های هر یک از شخصیت ها نیز استفاده نماید. ویژگی بازی میتوان اشاره کرد که تمام تصمیمات شما نیز بر چگونگی داستان اثر خواهد
گذاشت. شما نیز میتوانید با هر شخصیت مکالمات و نیز اشیا را بردارید و مورد بازدید قرار دهید که این کار کمک می کند هرچه سریع تر معما بازی را حل کنید و به مرحله بعدی نیز راه پیدا کنید.

تمامی تلاش خود را انجام دهید که در بازی بهترین تصمیم گیری ها را انجام دهید. گرافیک بازی فوق العاده کارتونی و جذاب نیز می باشد که هر گیمری می تواند آن را تجربه کند پیشنهاد می شود علاقه مندان به بازی ماجراجویی حتما نصب و از آن به خوبی لذت کافی را ببرند.

 

آموزش نصب نسخه DINOByTES :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه DINOByTES بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود