دانلود بازی Kentucky Route Zero برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Kentucky Route Zero با لینک مستقیم

نسخه فشرده PLAZA در 1.45 گیگابایت

Kentucky Route Zero عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Cardboard Computer طراحی و عرضه شده است. ماجراجویی هایی که پایانی ندارد و برای فهمیدن ماجرا بطور دقیق می بایست تلاش های زیادی را انجام دهید. بازی شما را در محیط های مختلف به همراه چالش های بسیاری قرار میدهد که باید برای خلاص شدن تمامی آنها را یکی پس از دیگری انجام دهید.

دانلود بازی نسخه فشرده Kentucky Route Zero برای PC

در نقش راننده ای قرار بگیرید که در طول روز مشغول حمل کردن بسته های مهمی می باشد و این بار او می بایست یک وسیله از عتیقه‌فروشی حمل کند و به مقصد مشخص شده برساند. برای اینکه این بسته به آدرس مشخص شده برسد شخصیت اصلی بازی باید از جاده صفر عبور کند جاده ای که پیدا کردن آن ساده نیست و بعد از گذشت کلی زمان به یک فرد نابینا میرسید که میخواهید آدرس دقیق این جاده را از او بپرسید. بازی دارای پنچ اپیزود مختلف است که در آن روایت ها و دیالوگ های زیادی ردو بدل میشود شما باید طبق همین دیالوگ ها عمل کنید. داستان بازی از همان اول مرموز است و می بایست برای اینکه ماجرای دقیق این بسته و جاده را بفهمید به عمق بازی بروید و دیالوگ ها را به خوبی مطالعه کنید.

در هر یک از این اپیزودها شما باید جواب رازهای بازی را پیدا کنید ولی پیدا کردن جواب از دل یک داستان احساسی و مرموز میتواند کار بسیار سختی باشد و نیازمند قدرت فکری بسیار بالا که با تلاش های زیاد میتوانید این کار را انجام دهید. در طول بازی با کلیک کردن میتوانید بازی را پیش ببرید می بایست در نظر داشته باشید که دیالوگ ها در طول بازی بطور اتفاقی ظاهر نمی شوند هر کدام دلیل خاصی دارند.

 

آموزش نصب نسخه PLAZA :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا PLAZA را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه PLAZA بازی :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود