دانلود بازی New Super Luckys Tale برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی New Super Luckys Tale با لینک مستقیم

نسخه فشرده CODEX در 4.45 گیگابایت

New Super Luckys Tale عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Playful Corp طراحی و عرضه شده است. در یک بازی نقش آفرینی و شوتر قرار بگیرید و با وجود جلوه های رنگارنگ مختلف خود را ساعت ها سرگرم کنید. داستان بازی در مورد یک روباه است که سفری را شروع میکند شما نیز می بایست در این سفر پر ماجرا او را همراهی نمایید.

دانلود بازی نسخه فشرده New Super Luckys Tale برای PC

خشن و بی روح اما مهربان و نقش افرینی. استادیو بازی سازی به ما این حس را داده است که آن را تجربه کنیم. سبک بازی پلتفرم بوده همراه با داستان نیز باید آن را پیش ببرید. در طول بازی با عنوان مختلفی از مراحل روبه رو نیز میشوید که با استفاده از این مراحل پازل خود را نیز کامل میکنید و به نبرد با دشمنان نیز می پردازید. در آخر هر یک از مراحل شما نیز باید غول آن مراحله را نابود کنید تا بتواند به مراحله بعد راه پیدا کنید که این کار آدم را به خاطرات در پلی استیشن 2 نیز می اندازد. بازی طوری طراحی شوده که محدودیت سنی ندارند و برای همه رد سنی جذاب و هیجان انگیز نیز می باشد با آیتم هایی که پیش رو در نقشه دارید میتوانید پازل خود را کامل کنید تا مرحله را هرچه سریع تر رد کنید.

گرافیک بازی دو بعدی خواهد بود و همچنین محیط بازی به طور رنگا رنگی می باشد که میتواند یک گیمر را به خود جذب کند شخصیت بازی ها به صورت مهربان طراحی شده است که قطعا برای همه رده سنی قابل قبول نیز است. برای اجرا کردن بازی نیاز به سیستم قوی نیز خواهید داشت پیشنهاد میشود علاقه مندان حتما بازی را نصب کنند و از ان لذت کافی را نیز ببرند.

 

آموزش نصب نسخه CODEX :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه CODEX بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 480 مگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود