دانلود بازی The Uncertain Light At The End برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی The Uncertain Light At The End با لینک مستقیم

نسخه فشرده Fitgirl در 5 گیگابایت

The Uncertain Light At The End عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو ComonGames طراحی و ناشر آن META Publishing است. آینده ای بسیار ترسناک که خیلی از اوقات فکر کردن بهش باعث میشود ترس در ما ایجاد شود که یعنی ممکن است روزی ربات ها بطور کلی جای انسان ها را روی کره ی زمین بگیرند و یه جورایی ما انسان ها بخواهیم به ربات ها خدمت کنیم این بازی دقیقا همین موضوع را به تصویر میکشد.

دانلود بازی نسخه فشرده The Uncertain Light At The End برای PC

در نسخه اول بازی یعنی The Uncertain: Last Quiet Day مشاهده کردید که ربات هایی که خود انسان ها ساخته اند در تلاش هستند تا بشریت را بطور کامل از بین ببرند و انسان ها نیز تلاش میکنند تا ساخته خود را نابود کنند. جنگ بین انسان و ربات بسیار ماجرای ترسناک و عجیبی می باشد جایی که هر کسی باهوش تر باشد پیروزی را بدست می آورد. حال در این نسخه از بازی بیشتر انسان ها از بین رفته اند و ربات ها تا حدودی موفق به از بین بردن انسان ها شده اند و یک نفر به اسم امیلی بازمانده این ماجرا است او فکر میکند که خود تنها بازمانده از انسان ها روی زمین است. اما اگر او بتواند مقاومت کند شاید انسان های دیگری هنوز زنده باشند. به حزء از بین بردن برخی از انسان ها ربات ها مردمان زیادی را اسیر کرده اند شما به عنوان یک نیروی انسانی قادر به قابله با ارتش ربات ها نخواهید بود.

برای اینکه بار دیگر قدرت به دست انسان ها برگردد باید با بقا در طول بازی انسان هایی که اسیر شده اند را آزاد کنید تا با متحد شدن بتوانید ربات ها را نابود سازید. در ابتدای بازی بعد از گذشت زمانی شما با گروهی از انسان های بازمانده همراه میشود تا از دست ربات های پیش رو فرار کنید برای بقا تلاش کنید اما باید در نظر داشته باشید که این کار به همین سادگی ها هم نخواهد بود باید مهارت بالایی در این کار داشته باشید.

 

آموزش نصب نسخه Fitgirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه Fitgirl بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 03 – حجم 1.00 گیگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود