دانلود بازی Enderal Forgotten Stories برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Enderal Forgotten Stories با لینک مستقیم

نسخه فشرده ElAmigos در 16.8 گیگابایت

Enderal Forgotten Stories عنوان یک بازی جذاب که در سبک جهان باز می باشد توسط استودیو SureAI طراحی و عرضه شده است. بازی که میتوان گفت تا حدود کمی شما را در محیط های جهان باز قرار میدهد تا با گشت و گذار بتوانید شخصیت های بیشتری را مشاهده کنید و تجربه های جدیدتری را بدست آورید. سازندگان بازی تمامی محیط ها را بسیار خاص و عاشقانه طراحی کرده اند بدور از هرگونه جنگ و زشتی تا در طول بازی تجربه های منحصر به فردی را بدست آورید گیم پلی این بازی بیش از 30 الی 125 ساعت می باشد بستگی به هر شخصیت دارد که در چه مدت زمانی بازی را تمام کند.

دانلود بازی نسخه فشرده Enderal Forgotten Stories برای PC

مهارت های دلخواه را بسته به سلیقه خود برای هر یک از شخصیت های موجود در بازی انتخاب کرده و با استفاده از استراتژی های خاص جلو بروید تا تمامی هدف هایی که در طول بازی دارید را بطور کامل به اتمام برسانید. برای یک همچین داستانی گرافیک بسیار فوق العاده ای طراحی شده تا زمانی که در هر یک از بخش های بازی وارد میشوید بتوانید ویژگی ها و امکاناتی که در آنجا وجود دارد را به خوبی درک کنید. برای اینکه در طول بازی پیشروفت کنید می بایست داستانی که در طول بازی جریان دارد را به خوبی درک کنید تا در نهایت ماجراها را بطور کامل پیش ببرید. در طول بازی شما قادر هستید با مخالفان و دشمن های خود به جنگیدن بپردازید و با شکست دادن هر یک از آنها مهارت های تازه به همراه آیتم های جدید را کسب کنید.

اما باید توجه کنید که هر یک از دشمن های شما دارای مهارت های خاص می باشند و می بایست با استفاده کردن از استراتژی های مختلف هر یک از آنها را شکست دهید. بازی دارای خط داستانی های مختلف است اما در نهایت تمامی این خط داستانی ها به هم میرسند باید انتهای بازی را به یک گونه به اتمام برسانید این یکی از بهترین ویژگی های بازی در این نسخه می باشد.

 

آموزش نصب نسخه ElAmigos :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه ElAmigos بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود