دانلود بازی Iron Harvest برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Iron Harvest با لینک مستقیم

نسخه فشرده DARKSiDERS در 7.96 گیگابایت

Iron Harvest عنوان یک بازی جذاب که در سبک استراتژیک می باشد توسط استودیوی KING Art طراحی و ناشر آن Deep Silver است. تا به امروز بازی های زیادی در مورد جنگ جهانی ساخته شده که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا هستند حال در این بازی میتوانید از استراتژیک ها و قدرت های جنگی خاصی استفاده کنید

دانلود بازی نسخه فشرده Iron Harvest برای PC

این بازی فوق العاده و استراتژیک شما را وارد سال 1920 می کند جایی که در جنگ جهانی دوم قرار بگیرید و با پیاده سازی استراتژی های مختلف سعی کنید پیروزی را برای کشورتان بدست آورید. در آن زمان دانشمندان بلعخره موفق شدند کاری کنند تا ربات ها بخش بیشتری از جنگ را بدست بگیرند و سربازهای دشمن هنگام روبه رویی با این ربات های قاتل دیگر توان جنگ را نداشتند. دانشمندان زمانی که این ربات ها را اختراع کردن همگی امید داشتن که دیگر ارتش دشمن فلج خواهد شد قادر به ادامه جنگ نخواهد بود. حال در این جنگی شما در آن حضور دارید هر دو نیروها دارای این ربات های ویران کننده هستند روبه روی هم قرار گرفته اند اینجاست که میتوان گفت تنها استراتژی درست و خاص باعث میشود که این جنگ پیروزی داشته باشد در غیر این صورت تمامی سربازان دو طرف بطور کامل از بین میروند. در این جنگ اروپا نفس های آخر خود را میکشد این وظیفه شما است که کمک کنید تا بار دیگر قدرت به اروپایی ها برگردد بتوانند مناطق از دست رفته را پس بگیرند.

همیشه در جنگ ها حمله مستقیم کار ساز نیست گاهی باید مخفی کاری انجام دهید تا در نهایت به هدفی که میخواهید برسید. همانطور که بارها تاکید شد استفاده از یک استراتژی دست به شما و سربازان کمک میکند مناطق بیشتری از سرزمین ها را پس بگیرید. بیش از 20 مرحله متنوع در 3 قسمت داستانی در این بازی وجود دارد که با کامل کردن آنها میتوانید قدرت جنگی خود را نشان دهید.

 

آموزش نصب نسخه DARKSiDERS :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا DARKSiDERS را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه DARKSiDERS بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 03 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 04 – حجم 1.96 گیگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود