دانلود بازی Hades برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Hades با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 10.3 گیگابایت

Hades عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Supergiant Games طراحی و عرضه شده است. در طول بازی ماجراهای زیادی رخ میدهد که شما به عنوان شخصیت اصلی بازی می بایست تمامی این ماجراها و چالش ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید در هر قسمت از بازی انواع مختلف آیتم ها وجود دارد که به سادگی میتوانید آنها را دریافت و در طول بازی استفاده کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده Hades برای PC

در اصل این بازی در دوره اساطیر یونان جریان دارد و هدف اصلی شما در طول گیم این است که با انواع مختلف هیولاها و موجودات مختلف روبه رو شوید با مبارزه کردن با آنها شکستشان دهید در نهایت به قسمت های بعدی بازی راه پیدا کنید. انواع مختلف سلاح های سرد در بازی وجود دارد که هم دشمنان و هم شما میتوانید از تمامی این سلاح ها بطور کامل استفاده کنید در مقابل حریفان خود پیروزی را بدست آورید. به علاوی سلاح های موجود در این بازی شخصیت شما دارای قدرت های خاصی است که در مواقع لازم میتواند از آنها به خوبی استفاده کند این قدرت ها عبارتند از Lightning Strike، Thunder Dash می باشد که هر زمان احساس کردید نیروهای دشمن به تعداد زیاد شما را محاصره کرده اند از قدرت های جادویی خود استفاده نمایید.

همچنین صحبت کردن با خدایان یونان نیز در طول بازی مهارت های مختلفی را به توانایی های شما در طول گیم پلی اضافه خواهد نمود. محیط هایی که شما در آنها قدم میگذارید پر از نورهای رنگی مختلف است که در خودی خود این بازی از طراحی های جالبی استفاده کرده است.

 

آموزش نصب نسخه CODEX :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 555 مگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود