دانلود بازی Hunting Simulator 2 برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Hunting Simulator 2 با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 4.41 گیگابایت

Hunting Simulator 2 عنوان یک بازی جذاب که در سبک شبیه سازی می باشد توسط استودیو Neopica طراحی و ناشر آن Nacon است. دنیای حیوانات بسیار جالب است و پر از رازها و تلاش برای بقا می باشد هر حیوان دشمن مخصوص به خود را دارد برای اینکه بتواند از خود و خانواده محافظت کند باید پناهگاه های مناسبی را در جنگل پیدا کند این داستان حیوانات جنگل است.

دانلود بازی نسخه فشرده Hunting Simulator 2 برای PC

این بازی به شما هیچ ماموریتی در بازی نمیدهد تا حس آزادی را به خوبی تجربه کنید تنها چیزی که در اختیار شما قرار دارد یک کلبه چوبی درست در وسط جنگل است که در آن انواع مختلف سلاح های خاص برای شکار کردن وجود دارد. همانطور که خود میدانید در جنگل گونه های مختلف حیوانی وجود دارد پس هر یک از این سلاح ها در زمان های مناسب به درد شما میخورد که می بایست از هر کدام به خوبی برای شکار کردن استفاده نمایید. بازی از قوانین خاصی پیروی میکند که اگر شما این قانون ها را رعایت نکنید ممکن است مجوز شکار شما بطور کلی باطل شود بله درست شنیدید پس می بایست سعی کنید تمامی قوانین به درستی انجام شود مثلا نباید حیوانات مختلف را به طرز وحشیانه ای بکشید و عکس های آن را به اشتراک بگذارید و یکسری قوانین دیگر که بازی آنها را به شما خواهد گفت!

سلاح های بازی همانند تله های مختلف ، چاقوها ، تیروکمان ، نیزه ها و دیگر سلاح ها همگی در اختیار شماست پس سعی کنید با مخفی کاری و پناه گرفتن در بخش های مختلف منتظر بمانید تا حیوانات در جای درست قرار بگیرند شما آنها را مورد هدف قرار دهید. البته باید گفت که هوش مصنوعی حیوانات نیز بالا می باشد با کوچک ترین احساس خطر به سرعت مکان را ترک میکنند این بستگی به مهارت مخفی کاری شما دارد.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl:

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا FitGirl را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 03 – حجم 202 مگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود