نرم افزار WordWeb Pro Ultimate Reference Bundle 9.05

دیکشنری لغات انگلیسی به فارسی

ورژن جدید  + کرک سالم

 

WordWeb Pro Ultimate Reference Bundle

WordWeb Pro نرم افزار و دیکشنری کاربردی میباشد که لغات انگلیسی را همراه با مترادف و متضاد آن را در اختیار شما میگذارد. با این نرم افزار شما میتوانید با یک کلید معنای هر کلمه ای را پیدا کنید و سرعت خود را ترجمه متن های انگلیسی بالاتر ببرید.

کار با نرم افزار بسیار ساده میباشد.شما با فشردن کلید کنترل و راست کلیک کردن به راحتی میتوانید معنای کلمه مورد نظر خود را پیدا کنید و اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید ، نرم افزار برای شما منابع و رفرنس هایی را برای یادگیری بهتر و عمقی تر مثل ویکیپدیا میاورد که کار با برنامه را جذاب تر میکند.

برای افزایش سرعت کار با نرم افزار شما میتوانید کلید های میانبر دلخواه خود را طراحی کنید یا میتوانید از کلید های میانبر صفحه کلید استفاده کنید. ویژگی بارز WordWeb Pro ارائه مترادف ها و متضاد های یک کلمه است و شما با کمک این ویژگی میتوانید از مترادف های یک کلمه به جای آن در مقاله خود استفاده کنید و به خواننده در خوانش روان متن و فهم آن یاری دهید. اگر در متن دنبال مترادف یا متضاد کلمه خاصی هستید، تنها با کلیک بر روی آن کلمه میتوانید مترادف آن را بیابید و اگر به دنبال تعریف آن کلمه هستید با دبل کلیلک بر روی آن ،تعریف کلمه برای شما ظاهر میشود. همچنین می توانید واژه نامه های شخص ثالث کاربردی ، از جمله فرهنگ لغت آکسفورد ، چمبرز و کالینز را که در برگه های جداگانه مانند منابع وب نشان داده شده است ، دریافت کنید.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • عدم نیاز به اینترنت و کار به صورت آفلاین و آنلاین
  • هایلایت کردن کلمات مهم برای حفظ کردن

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345