نرم افزار Wise Folder Hider Pro 4.3.8.198

نرم افزار مخفی سازی پوشه ها

ورژن جدید  + کرک سالم

Wise Folder Hider Pro

Wise Folder Hider Pro نرم افزاری بسیار کاربردی برای مخفی سازی پوشه ها یا اطلاعات سری در کامپیوتر یا هر پارتیشنی از آن میباشد ، که به کمک آن میتوانید هر فایلی را که خواستید از دسترس دیگران خارج کنید.

این نرم افزار به عنوان یک ابزار مخفی کننده رایگان USB درایو، فایل و پوشه ها طراحی شده است که کاربر می تواند از آن برای پنهان کردن پرونده ها و پوشه های حساس یا مهم در پارتیشن های محلی یا دستگاه های قابل جابجایی استفاده کند. سایر برنامه ها یا سیستم عامل های دیگر مانند DOS به داده ها دسترسی ندارند. در هنگام ورود به برنامه Wise Folder Hider Pro از شما یک پسورد میخواهد که شما باید آن را به خاطر بسپارید ، زیرا فایل ها و پوشه ها توسط همین پسورد رمز گذاری شده و شما برای دسترسی دوباره به فایل هایتان نیاز به این پسورد دارید. این نرم افزار برای رمز گذاری رایانه های خانگی خوب است ، ولی برای رمزگذاری رایانه های تجاری و کاری که نیاز به سیستم امنیتی و رمز گذاری قدرتمند است ، قدرت و کارایی کافی را ندارد و مناسب رایانه های شرکتی نیست. با استفاده از این نرم افزار اگر شما رایانه ، درایو USB ، درایو HDD قابل جابجایی و غیره را به اشتراک بگذارید ، بخاطر وجود این نرم افزار، داده های شما در معرض دیگران قرار نگرفته و حریم خصوصی شما حفظ میشود.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • پنهان کردن ساده داده ها تنها با چند کلیک
  • دارای سیستم پسورد دولایه، یک پسورد برای ورود به سیستم و دیگری برای هر فایل
  • پشتیبانی از قابلیت Drag and Drop

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345