Red Lantern یک بازی اکشن ماجراجویی با عناصر روگ لایک است که تاکید زیادی بر روایت دارد. در این تولید، بازیکن کنترل زنی را بر عهده دارد که در آلاسکای سرد سرگردان است و سعی می کند به خانه اش برسد. در طول سفر با تیمی از سگ ها همراهی می کنیم. در طول بازی، بازیکنان باید با تعدادی چالش منحصر به فرد دست و پنجه نرم کنند و تصمیمات مختلفی از جمله شکار بگیرند. توسعه دهندگان استودیوی Timberline مسئولیت ساخت این عنوان را بر عهده دارند. Red Lantern اولین پروژه آنهاست، اما آنها تجربه خود را از کار بر روی بازی ماجراجویی اپیزودیک King’s Quest (به عنوان بخشی از یک شرکت دیگر) به دست آوردند.

در ادامه به برخی از ویژگی های مهم بازی اشاره خواهیم کرد. در این بازی ماجراجویی مبتنی بر مسیر شما باید منابع خود را مدیریت کنید، از تیم خود مراقبت کنید و از شکست های خود درس بگیرید تا راه خانه خود را پیدا کنید. 4 سگ را انتخاب کنید که تیم شما را تکمیل می کنند، هر کدام شخصیت ها و داستان های منحصر به فرد خود را برای کشف دارند. بیابان آلاسکا را کاوش کنید، همانطور که انتخاب می کنید چگونه به حیات وحش مختلفی که با آنها برخورد می کنید نزدیک شوید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل