CBL Electronics E-Mix Pro Edition

آیا تا به حال به فکر میکس کردن موزیک افتاده اید ؟ آیا گمان برده اید که انجام این کار بسیار دشوار است ؟ آیا نرم افزاری با حجم کم و کاربری آسان برای میکس موسیقی پیدا نکرده اید ؟ اگر اینچنین است به شما پیشنهاد میکنیم که نرم افزار CBL Electronics E-Mix Pro Edition را حتی برای یک بار امتحان کنید . این برنامه می تواند یک وسیله ی مناسب برای DJ ها و عاشقان میکس آهنگ باشد که با در اختیار داشتن محیطی کاربرپسند و با چیدن حرفه ای ابزارهای گوناگون در کنار یکدیگر ، می تواند به سادگی خواسته های آنها را انجام دهد . از میان قابلیت های موجود در این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های مشهور MP3 ، MP4 ، M4A ، WMA ، Ogg ، پشتیبانی از Direct show ، در اختیار داشتن پلیر داخلی ، ساخت لیست پخش ، اکولایزر ، میکسر ، ضبط صدا و افزودن افکت های مختلف اشاره نمود .

برای کرک کردن این نرم افزار کافیست تا پس از خارج کردن از حالت فشرده ، فایل موجود در پوشه Crack را در محل نصب برنامه با فایل اصلی جایگزین کرده و آن را اجرا نمایید . سپس به قسمت فعال سازی ( Register ) رفته با فیلد های درخواستی را پر کنید ( نیازی به درست بودن آنها نمی باشد ) .

حجم : 18.31 مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


3 نظر ارسال شده
  1. مهدی پیرحسینلو گفت:

    سلام من میلادهستم عشق موزیکوآوازوگیتار09198621520

  2. پویا گفت:

    ممنون واقعا عالی بود بچه ها دان کنید ازدست ندید

  3. نیما گفت:

    هزینه دارد