Speed Video Splitter

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بخش خاصی از یک فیلم شما را مجذوب خود کرده باشد و به این فکر افتاده باشید تا آن را از فیلم بریده و به صورت جداگانه ذخیره نمایید ، اما به دلیل ندانستن نحوه ی انجامش ، صرف نظر کرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی بخش های مورد نظر خود را از یک فیلم جدا کنید و در فایل مجزایی ذخیره نمایید . نام این برنامه Speed Video Splitter می باشد که با در اختیار داشتن یک محیط کاربرپسند و استفاده ی آسان می تواند به شما در براورد کردن این آرزو کمک کند . این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مشهوری نظیر AVI(Divx,xDiv) ، MPEG-4 ، mpeg(vcd,svcd,dvd) ، wmv ، asf ، Quick Time ، VOB ، DAT تقریبا دامنه ای به گستردگی تمامی فرمت های محبوب کامپیوتری دارد که می تواند هر گونه فیلمی را برش دهد .
یکی دیگر از قابلیت های Speed Video Splitter در اختیار داشتن حالت Batch File Mode می باشد که با تکیه بر آن می توان بیش از یک قطعه در آن واحد از یک ویدیو جدا نمود . تنها کافیست تا با یک کلیک قسمت های مورد نظرتان را انتخاب نمایید .

حجم : 7.34 مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


3 نظر ارسال شده
  1. B3hnam گفت:

    دست شما درد نکنه اما برای کار من ضعیف بود.

  2. یکتا گفت:

    خوب بود

  3. ملیکا گفت:

    سلام من این برنامه رو دانلود کردم اما موقع نصب پیام زیر و می دهد
    the file name, directory name, or volume label syntax is incorrect
    لطفا راهنمایی بفرمایید که مشکل کارم کجاست چرا این پیغام را می دهد