Aston

با وجود روی کار آمدن ویندوزهای جدید مایکروسافت یعنی ویستا و سون باز هم بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف از ویندوز اکس پی استفاده می کنند اما با توجه به این که نزدیک به 9 سال است که از زمان عرضه این سیستم عامل می گذرد محیط ظاهری آن بسیار یکنواخت و تکراری گشته است و این باعث گشته تا هرازگاهی هوس مهاجرت به سون و ویستا به جان کاربران بیافتد . اگر به دنبال تنوع و تجربه ی یک محیط بسیار زیبا در ویندوز اکس پی هستید پیشنهاد می کنیم حتما نرم افزار Aston را برای یک بار هم که شده تجربه نمایید .

این برنامه با جایگزین کردن منوی آغازین ویندوز ( Start ) توسط یک منوی کاملا حرفه ای و زیبا شما را به استفاده مدام از این بخش ترغیب می کند . افزودن گدجت های مفید و کاربری نظیر ساعت ، تقویم ، جست و جو ، آب و هوا و … به دسکتاپ شما ، دسترسی سریع به اطلاعات و بخش های مختلف ویندوز را فراهم می کند .

یکی از قابلیت های مهم موجود در این زیباساز ویندوز ، امکان استفاده از پوسته های مختلف می باشد . بدین ترتیب شما خواهید توانست با استفاده از تم های گوناگونی که برای این برنامه ساخته شده است هر روز یک محیط جدید را تجربه کنید . حال اگر بدانید که قابلیت ساخت تم های اختصاصی نیز وجود دارد قطعا شگفت زده خواهید شد . قابلیت جست وجوی اضافه شده به استارت منو دسترسی به فایلها و برنامه های نصب شده را همانند ویندوز سون بسیار آسان گردانیده و بی شک Aston را به یکی از بهترین نرم افزارهای زیباساز ویندوز تبدیل نموده است .

 

حجم : 17.65 مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

برای کرک کردن این نرم افزار ، پس از خارج کردن فایل دانلود شده از حالت فشرده ، فایلهای موجود در پوشه ی Dll را در محل نصب نرم افزار در پوشه ای که به همین نام است جایگزین کرده و سپس با استفاده از کیجین کد رجیستر برنامه را بسازید .


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


3 نظر ارسال شده
  1. alireza گفت:

    سلام من به نوبه خودم از زحمات شما کمال قدردانی را دارم امیدوارم در پناه ایزد منان موفق و سربلند باشید. علیرضا کریمی نسب هستم پلیس فرودگاه بین المللی جزیره قشم

  2. پیمان گفت:

    زیبا بود…

  3. ناشناس گفت:

    با سلام
    برنامه خوبی بود ولی تنها مشکلی که داره اینه که کامپیوتر هی هنگ میکنه
    مخصوصا روی My Computer اگه میشه یه برنامه دیگه بیارید .
    با تشکر