Xilisoft-Movie-Maker

همانطور که می دانید پس از ساخت یک فیلم ، افزودن برخی افکت ها و یا کاستن برخی از بخش ها ، از راههای جذاب تر کردن آن به شمار می رود که این کار تقریبا در تمامی فیلم های تولید شده انجام می گیرد . اما آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که خودتان را به یک ویرایشگر حرفه ای فیلم تبدیل کرده و فیلم ها را آنگونه که می خواهید تغییر دهید ؟ برای این کار باید از نرم افزارهای مختلفی استفاده نمایید تا نتیجه ی مورد نظرتان حاصل گردد اما هر برنامه دارای ویژگی های خاص خود می باشد که البته بیشتر ادیتور ها نیازمند دانش استفاده کاربری می باشند که این امر باعث شده هر فردی نتواند در این حوزه فعالیت کند . Xilisoft Movie Maker یکی از این نرم افزار ها می باشد که تفاوت آن با سایر گونه های مشابه ، تاکیدش بر سادگی انجام کار است . چینش زیبا و قابل فهم ابزارهای مختلف این امکان را فراهم آورده است تا هر کاربر آماتوری از عهده انجام ویرایش های مورد نظرش بر بیاید . تنها کافیست تا ویدیوی دلخواه را به محیط برنامه وارد کرده و با یک بار کلیک روی یکی از ابزارهایی که در شش دسته بندی مختلف قرار گرفته اند ،‌ چیزهایی را که می خواهید افزوده ، تغییر داده و یا اینکه حذف نمایید .
Xilisoft Movie Maker با پشتیبانی از تمامی فرمت های VI ، 3GP ، M4V ، MPEG ، MP4 ، RM ، RMVB ، FLV ، DV ، VOB ، SWF ، MPV ، MOV ، QT ، H.261/H.264 ، DAT ، ASF ، WMV گستره ی انتخاب های شما را بسیار وسیع گردانده است .  افزودن واترمارک و زیرنویس به ویدیو ، تنظیم رنگ و یا برین بخش های دلخواه از جمله کارهایی است که با استفاده از این برنامه توانایی انجام آنها را خواهید داشت . یکی دیگر از ویژگی های این برنامه که باعث تمایز بیشترش با سایر نرم افزار ها گشته است ، افزودن سریع و آنی افکت ها می باشد . بدین صورت که شما با پخش فیلم در پلیر داخلی برنامه و پس از آن کلیک بر روی ابزارها و افکت های مختلف می توانید همزمان تفاوت هایی را که ایجاد می شود در خود فیلم مشاهده کنید . پس از این که کارهایتان را با فیلم مورد نظر انجام دادید ، می توانید به سادگی و بدون نیاز به تبدیل خروجی دلخواه را برای نمایش در کامپیوتر و یا دستگاه هایی نظیر Xbox ، آیفون ، آی پاد و گوشی موبایل تان دریافت کنید .

حجم : 28.67 مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


3 نظر ارسال شده
  1. Hamed گفت:

    سلام… وب سایت بسیار خوبی دارید. مطالبتون واقعا عالی هستند. سایت پی سی مدیا نیز منتظر دیدار شماست ، حتما سری بزنید.اگر مایل به تبادل لینک باشید ما را با عنوان ” پی سی مدیا ” لینک کنید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد. بدیهی است که در رتبه سایت شما تاثیر مثبتی خواهد داشت. با تشکر : حامد – پی سی مدیا : http://www.PcMedia.ir

  2. Esmaeel گفت:

    سلام
    نرم افزار هایی که گزاشتین خیلی خوب هستن تشکر.

  3. mmئ ددذ گفت:

    سپاس گذارم از سایت خوبتون که این برنامه خوب رو با کرک خوبتری در اختارمون قرار داد تا با کپی فایل کرک توی محل نصب بتونیم راحت استفاده کنیم.
    سپاس