AVS Registry Cleaner

 

آیا کامپیوتر شما خطاهای مختلفی را به طور پیاپی می دهد ؟ آیا چند وقتی است که سرعت آن کم شده است ؟ آیا نمی توانید کارهایی که قصد انجام آنها را در کامپیوتر دارید با سرعت بالا انجام دهید ؟ آیا از زمان بوت ویندوز خود که مدام در حال افزایش است ، خسته شده اید ؟

 

همه ی این مشکلات و سایر خطاهایی که شباهت زیادی با نمونه های ذکر شده دارند ناشی از نصب برنامه های مختلف بر روی ویندوز و انجام کارهای مختلف با آن می باشد . حتما متوجه شده اید که مدتی پس از نصب ویندوز سرعت آن به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده و مشکلات جدید ، یکی یکی خود را به شما نشان می دهند . در این هنگام دو راه بیشتر ندارید . راه اول که نیازمند صرف وقتی زیاد می باشد ، تعویض ویندوز است که نه تنها می بایست زمان بسیاری را صرف نصب خود آن نمایید بلکه پس از پایان این پروسه ، می بایست سایر نرم افزارهای مورد نیاز و نیز درایور های نرم افزار را به صورت مجدد اینستال کنید .

اما راه دوم که خیلی ساده تر می باشد ، استفاده از نرم افزارهای پاکسازی و بهینه سازی ویندوز است . تنها سختی موجود در این روش پیدا کردن نرم افزاری قدرتمند  و مورد اطمینان می باشد که امروز یکی از بهترین های آنها را برای شما فراهم نموده ایم . نام این برنامه Registry Cleaner می باشد که توسط شرکت معروف AVS طراحی و منتشر گردیده است . این نرم افزار با داشتن محیطی بسیار ساده و جذاب می تواند به شما کمک کند تا به سادگی و تنها با دو کلیک ماوس ، ویندوز خود را به سرعت عملی که در روز های اولیه نصب داشته است ، برسانید .

 

این برنامه علاوه برا این که امکان اسکن کردن رجیستری ، میانبر شکسته ، فایل های مربوط به وبگردی صفحات اینترنتی و سطل بازیافت ویندوز را داراست می تواند نرم افزارهای نصب شده بر روی ویندوزتان را نیز تعمیر کند که جزء قابلیت های منحصر به فرد AVS Registry Cleaner به شمار می رود .

پاکسازی و تعمیر ایمن رجیستری ویندوز ، تهیه بک آپ از رجیستری تنها در چند ثانیه ، استفاده از تابع Restore ویندوز ، استفاده از 100 تابع مختلف برای پاکسازی و ایمن سازی ویندوز ، قدرت بالا در عین سادگی طراحی داخلی و پشتیبانی از ویندوز سون از جمله ی قابلیت های کلیدی این نرم افزار به شمار می روند .

 

 


حجم : 16.47 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود