Process Hacker


اکثر کاربران با بخش Task Manager ویندوز که با استفاده از کلید های ترکیبی Alt+Ctrl+Del نمایان می شود آشنایی داشته و می دانند که این بخش توانایی کنترل کامل تمامی برنامه های در حال اجرا ، چه آنهایی که به صورت پنجره باز هستند و چه آنهایی که به صورت نهان در حال پردازش و فعالیت هستند را در اختیار کاربر قرار می دهد . علاوه بر این قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که می توان به میزان CPU مصرفی و حافظه ی Ram اشغال شده اشراف پیدا نمود . با این وجود ، اتاق فرمان ویندوز گهگاهی در مقابل برخی از برنامه به خصوص ویروس ها نا توان بوده و تقریبا هیچ کاری به وسیله ی آن نمی توان انجام داد . از این رو برای اینکه کنترل را بدست بگیرید می بایست برنامه ای قدرتمند را جایگزین این بخش از ویندوز نمایید .


Process Hacker نام نرم افزاری است که امروز قصد پرداختن به قابلیت های آن را داشته و پیشنهاد می کنیم که اگر به کنترل کامل کامپیوتر خود و حفظ امنیت آن اهمیت می دهید ، از استفاده این برنامه غافل نشوید . از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به در اختیار داشتن ویرایشگرهای  حرفه ای مموری با جستجو گر ریجکس اشاره نمود . یکی دیگر از نکات قابل توجه ، نمای ساده ی برنامه های در حال اجرا در کامپیوتر شما با استفاده از قالب درختی ، کار را برای استفاده شما آسان تر خواهد نمود . نمایش توضیحات به صورت گراف ، دارا بودن یک لیست کامل از دکمه های کنترل نظیر شروع ، توقف ، وقفه ، ادامه و حذف برنامه ها ، نمایش تاریخچه ی استفاده از هر برنامه و دادن مجوز فعالیت به برنامه برای آغاز یا ادامه به انجام کار از دیگر قابلیت های Process Hacker می باشند . از آنجایی که هر نرم افزار ، چه برنامه هایی که شما اجرا می کنید و چه بد افزارهایی که خود اجرا شده و قصد تخریب اطلاعات شما را دارند تنها با استفاده از پردازشگر توانایی انجام فعالیت های خود را دارند با مونیتور کردن CPU خود می توانید بر تمامی آنها کنترلی کامل داشته و به حفظ امنیت خود و رایانه تان کمک کنید .



حجم : 1.36 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود