XP Codec Pack

همانطور که می دانید برنامه های بسیاری برای پخش ویدیو و موزیک ساخته شده اند و هر یک نیز طرافدارانی دارند . از دلایل به وجود آمدن گونه های متفاوت می توان به قابلیت ها ، محیط کاربری و سادگی استفاده از آنها ، فرمت های پشتیبانی شده و حجم نرم افزار اشاره نمود . به طور مثال تگذ شما دنبال نرم افزاری برای پخش فرمت های DVD باشید نظرتان به سوی Power DVD معطوف گشته و یا اگر قصد گوش دادن به موزیک را داشته باشید Winamp را به خاطر خواهید آورد . با وجود اینکه دلایل مختلفی در انتخاب کاربران تاثیر گذار هستند ، اما مهم ترین آن فرمت هایی است که یک نرم افزار توانایی پخش آن را دارد . حال اگر بدانید که برنامه ای وجود دارد که می تواند تمامی فرمت های مشهوری که روزانه با آنها سرو کار دارید را به سادگی یک کلیک کردن پخش نماید ، قطعا برای تجربه ی آن وسوسه خواهید شد .

XP Codec Pack نام مجوعه ای از کدک های تصویری و صوتی است که به شما کمک می کند تا با استفاده از نرم افزار محبوب Media player Classic هر آنچه را که می خواهید بدون نیاز به نصب برنامه های گوناگون ، مشاهده نمایید . حجم بسیار پایین این برنامه به نسبت فرمت هایی که توانایی پخش آنها را دارد ، یک مزیت محسوب می شود . پس اگر به دلیل نصب نرم افزار های مختلف حجم زیادی از هادرددیسک خود را از دست داده اید و یا برای اجرای آنها به حافظه Ram زیادی احتیاج دارید که در دسترس نیست ، کافیست تا مجموعه ی XP Codec Pack را برای یک بار هم که شده ، تجربه نمایید و طعم شیریم سادگی در عین قدرت را بچشید .



حجم : 7.41 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. AHMAD گفت:

    ممنون برنامه هاتون خیلی خوبه ولی خیلی ببخشید حجم برنامه ها خیلی زیاده